Tinder, genç bekarları oy sandığında buluşturuyor
“Oy vermek konusunda flört kadar aktif misiniz?” sorusundan yol çıkan Tinder, kullanıcılarını oy sandığında buluşturmaya davet ediyor.
Oy kullanmayı medeni haklar için mükemmel eşleşmeye benzeten flört uygulaması Tinder, özellikle Y ve Z kuşağının seçim sürecine katılımını artırmayı hedefliyor. Sivil toplum örgütü BallotReady ile yapılan iş birliği kapsamında kullanıcılar, oy kullanma kılavuzuna, oy sandığının bulunduğu konum bilgisine uygulamaya eklenen sekme üzerinden erişebiliyor ve seçmen kaydı oluşturabiliyor. Ayrıca sekme üzerinden “oy verdim” çıkartmasını profillerine ekleyebilen kullanıcıların politik olarak aynı yerde durduğu insanlarla eşleme ihtimali artıyor.
Şirket tarafından yakın zamanda yapılan bir anket, 18-25 yaş arasındaki kullanıcıların yüzde 63’ünün oy pusulalarını anlamakta zorluk çektiğini ortaya koyuyor. Anketin öne çıka diğer sonuçlarına göre ise genç bekarların yarısından fazlası (yüzde 53) seçmen olma potansiyelini çekici bulurken yüzde 47’si partneriyle oy kullanma konusunda fikir ayrılığına düşmenin ilişkiye zarar vereceğini düşünüyor.
Konuyla ilgili Tinder Pazarlama Müdürü Melissa Hobley “Yeni nesil sesini duyurmak istiyor. Ancak genç bekarların önemli bir kısmı ara seçimlerdeki kilit konular hakkında doğru dürüst bilgiye sahip değil. Biz de bu konuda bir şeyler yapmak istedik” dedi.
Tinder “SwipeMart” mağazasını tanıtıyor
Tinder aşkı internette aramaktan bıkanlara yeni mağazası “SwipeMart”ı tanıtıyor. Son pazarlama kampanyasında kullanıcılarıyla ilk kez fiziksel temasa geçen ve minimart (küçük market) konseptli mağazalarında yeni ürünler sunmaya başlayan Tinder, ayrıca farklı deneyimler de vadediyor…