Tinder’da ilk deneme reklamı yayınlandı
Tinder, bir süre önce duyurduğu reklam servisini yakında hizmete almaya hazırlanıyor. Kullanıcılara reklam göstererek bir gelir modeli oluşturmayı da amaçlayan Tinder, bu özelliğini test etmeye başladı.
Tinder Plus ile ekstra özellikleri kullanıcılara veren şirket, yeni gelir modeli reklam gösterimleriyle de kar elde eden bir girişim olmaya devam ediyor.
Deneme amaçlı ilk video reklamı kullanıcılarına sunan Tinder’ın reklamlardan sorumlu yöneticisi Brian Norgard, “kullanıcı deneyimini olabildiğinde etkilemeden yaratabileceğimiz bir reklam modeli üzerinde çalışıyoruz” açıklamasında bulundu.
Bud Light markasının reklamı Tinder’da ilk yayınlanan video reklam olurken şirketin marka direktörü David Daniels, her hafta Facebook reklamları üzerinden 21-27 yaş arası kitlenin yüzde 50’sine ulaşabildiklerini ve Tinder ile bu yaş aralığındaki hedeflerinin %80 olduğunu söyledi.