“Olumsuz eleştirileri yayınlamıyor” iddiasına Trendyol’dan açıklama
Dün Ekşi Sözlük’te açılan “Trendyol’un olumsuz eleştiri kabul etmemesi” başlığı bugün de gündemdeki yerini korudu. Başlıkta satıcılara dair eleştirileri yayınlamadığı iddiasıyla tepki toplayan Trendyol’dan konuyla ilgili Marketing Türkiye’ye özel açıklama geldi.
Trendyol tarafından yapılan basın açıklamasının tamamı şöyle;
“Trendyol’dan alışveriş yapan müşterilerimizin ürünün kalitesine yönelik yorumları, beden/kalıp/boyut görüşlerini, kargoyla ilgili paylaşımları, ürün paketleme konularını, hatalı/yanlış/ eksik ürün gönderim durumunu, orijinallik sorgusunu, stok taleplerini ve ürün fiyatıyla ilgili tüm içerikleri olumlu veya olumsuz olarak değerlendirilmeden platformumuz üzerinden yayınlamaktayız.
Bunların dışında kalan, küfür ve argo içeren ya da rakip markalara atıfta bulunan hiçbir yorum onaylanmamaktadır. Ayrıca ürünle ilgili olmayan genel Trendyol sistemine ilişkin konular, siparişle ilgili satıcıya yönelik taleplerle iletişim bilgisi talepleri yorum olarak kabul edilmemektedir. Siparişle ilgili talepler ve sorun bildirimleri için ayrıca panellerimiz bulunmaktadır. Yorumlar yayınlanmadan önce de hiçbir koşulda satıcılar veya hizmet sağlayıcıları ile paylaşılmamaktadır.
Haberde bahsedildiği gibi olumsuz yorumların yayınlanmaması diye bir durum asla söz konusu değildir.”