Türkiye’de her gün 2 saat 46 dakika sosyal medyada geçiriliyor
Ajans Press’in, We Are Social verilerinden elde ettiği bilgilere göre Türkiye’nin günlük sosyal medyada harcadığı süre 2 saat 46 dakika olurken, Filipinler 4 saat 12 dakika ile en çok sosyal medyada vakit geçiren ülke oluyor.
Ajans Press’in, We Are Social verilerinden elde ettiği sonuçlara göre, Türkiye’nin sosyal medyada harcadığı günlük süre 2 saat 46 dakika olarak kayıtlara geçiyor. Listede birçok ülke yer alırken, Filipinlerin 4 saat 12 dakika ile en çok sosyal medyada vakit geçiren ülke olduğu saptanıyor. Sosyal medyada en çok vakit geçirip ilk 3’e giren ülkeler ise 3 saat 34 dakika ile Brezilya, 3 saat 31 dakika ile de Kolombiya olarak görülüyorken sosyal medyada günlük en az süre geçiren ülke Japonya oluyor ve sosyal medyada geçirdikleri süre 36 dakika olarak kaydediliyor.
Sosyal medyadaki başlıklar gündem belirlemede etkili
Ajans Press, sosyal medya ile alakalı basına yansıyan haber adetlerini inceledi. Ajans Press ve PRNet’in dijital basın arşivinden derlediği bilgilere göre bu yıl sosyal medya ile alakalı basına 131 bin 791 haber yansıdığı tespit ediliyor. Böylelikle sosyal medyanın Türkiye’nin gündeminde yoğun olarak konuşulduğu görülürken, sosyal medya üzerinden yayılan başlıkların da gündem belirlemede çok etkin olduğu gözler önüne seriliyor.