Türkiye Cannes’dan 8 ödülle döndü!
Ajanslar, dünyanın en önemli reklamcılık organizasyonu olan Cannes Lions’dan 8 ödülle döndü. Cannes Lions 2014’te, Türkiye’den ilk aslanı kazanan ajans ise TBWA\İstanbul oldu. Ajans, PR kategorisinde Cannes iki adet Gold Lion’u kucakladı. Ajansın Radikal Gazetesi için hazırladığı “Fading News” adlı kampanya Medya, Sanat & Eğlence ve Halkla İlişkiler & Lobicilik alt kategorisinden Altın Aslan’a sahip oldu. Cannes Lions 2014’ün Media Lions kategorisinde TBWA\Istanbul yine Fading News çalışmasıyla bir Gümüş Lion bir de Bronz Lion’un sahibi oldu.
Press’ten Türkiye’ye 2 ödülle döndü!
TBWA\İstanbul, Kanukte Flower&Event için hazırladığı “Sister in Law”, “Las Vegas” ve “Secretary”adlı çalışması 1 adet Silver Lion Campaign ödülünü kazandı. Lowe İstanbul’un Omo için gerçekleştirdiği, “Hansel And Gretel”, “Frog Prince” ve “Alice in Wonderland”çalışmaları ise 1 adet Bronze Lion Campaign ödüllerini aldı.
Cannes Lions 2014’ün Outdoor Lions kategorisinde, Havas Worldwide Istanbul’un Açık Radyo için hazırladığı Music of The People adlı kampanyası hem Gümüş hem de Bronz Lion’un sahibi oldu.