Türkiye Finans yeni müşterilerine CGI Filmiyle teşekkür etti
Dijitalleşmedeki öncü rolü ve dijital bankacılık uygulamalarıyla öne çıkan Türkiye Finans, CGI teknolojisiyle genel müdürlük binasını dev bir cep telefonuna dönüştürdü. Dev telefondan çıkan mobil bankacılık uygulamaları, balonlarla gökyüzüne dağıldı. Türkiye Finans bu filminde, ‘Hayat Mobil Bankan Mobil’ diyen yüz binlerce yeni müşterisine teşekkür etti.
CGI çalışmasında, İstanbul Ümraniye’de bulunan Türkiye Finans Genel Müdürlük binası, dev bir cep telefonuna dönüşüyor. Türkiye Finans Mobil uygulamasının indirilmesiyle mobil bankacılık uygulamaları, sıcak hava balonlarıyla çevreye dağılıyor.
CGI kullanan ilk bankalardan
Türkiye Finans bu kampanyasıyla, Türkiye’de CGI kullanan ilk bankalardan biri oldu. Katılım bankacılığında pek çok ilke imza atan banka, dijital dönüşüm yatırımlarıyla dikkat çekmeye devam ediyor. Son dönemde dijital teminat mektubu, uçtan uca dijital taşıt finansmanı, dijital slip, dijital kredi kartı gibi uygulamalarını hayata geçiren banka, “Hayat Mobil Bankan Mobil” kampanyasıyla da mobilden kazanılan müşteri sayını bir önceki yıla oranla yüzde 54 artırdığını açıkladı.
Reklam kampanyasının devamı niteliğindeki CGI filminde, Hayat Mobil Bankan Mobil mottosunu farklı bir açıdan da gerçeğe dönüştüren marka, mobil bankacılıktaki iddiasını bir kez daha vurguladı. Türkiye Finans, sürekli güncellediği teknolojileri ve geliştirdiği inovasyonlarıyla müşterilerine bankacılık yolculuklarında her an, her yerden; güvenli, akıcı, kolay ve daha dijital bir deneyim yaşamalarını sağlayan bir bankacılık deneyimi sunuyor.
Yeni müşterilere özel teşekkür bonusu
Banka ayrıca, Türkiye Finans Mobil’i indirerek görüntülü görüşme ile müşteri olanlara, teşekkür amacıyla 1000 TL’ye kadar bonus hediye ediyor. Mobilden Türkiye Finans müşterisi olanlar, kredi kartları üzerinden yaptıkları harcamalara bol bol bonus kazanabilecek.
Behzat ve Nejat Uygur’lu “Hayat Mobil Bankan Mobil” reklam filmi
Türkiye Finans, 2024 yılı başında ünlü tiyatrocu baba ve oğul Behzat Uygur ve Nejat Uygur’un reklam yüzü olduğu “Hayat Mobil Bankan Mobil” reklam kampanyası ile mobil bankacılık çalışmalarına dikkat çekmişti. Bu kampanyada dijital bankacılığın farklı nesilleri kapsayan ve ortak paydada buluşturan yönlerine odaklanan marka, tüm bankacılık işlemlerinin mobil üzerinden yapılabilmesini sağlayan yenilikçi dijital bankacılık uygulamalarını keyifli hikâyeler ile anlatmıştı. Banka söz konusu reklam filmlerinde, bankacılıkta daha geleneksel tutumlara sahip bir babanın, ‘dijitale doğanlar’ kuşağından olan oğluyla yaşadığı maceraları günlük yaşamın içinden hikâyelerle ve eğlenceli bir dille ele almıştı. Reklam kampanyasında; Masrafsız Bankacılık, Günlük Hesap, Yatırım Uygulaması TFXTarget gibi ürünlerine yer veren marka, müşterilerini masrafsız, kolay ve hızlı bir dijital bankacılık deneyiminden yararlanmaya davet ediyor.
Reklamveren: Türkiye Finans
Reklamveren Temsilcisi: Elif Bilge Ceylan, Filiz Şimşek Topçam, Meltem Öksüz, Ali Metin Erel
Gizem Aksan, Kaan Uysal, Hüseyin Bayram
Kreatif Proje Yöneticisi: Meltem Öksüz
VFX Artist: Eser Akar
Sosyal Medya Ajansı: Jellybon
Dijital Medya Planlama: Hype
Medya Planlama: Mindshare
PR Ajansı: Good Purpose Project
Türkiye Finans’ın katkıları ile.