Türkiye’den 10 çalışma Epica Awards’da kısa listeye kaldı
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin yürüttüğü uluslararası yaratıcılık festivali Epica Awards 2017’de yarışacak adaylar bugün belli oldu. Toplamda 524 çalışmanın yer alacağı festivalde Türkiye’den 10 iş, 12 farklı kategoride kısa listeye kaldı.
Geçen sene 576 çalışmanın olduğu listede bu sene 524 çalışmanın olması sayının azaldığını gösteriyor. Bununla beraber Epica’dan gelen açıklama Publicis’in yarışmaya başvuru göndermemesi ve WPP’nin az sayıda başvuru yapması sayının azalmasında etkili olduğu yönünde. Bu sene toplamda 3350 işin değerlendirildiği festivalin yetkililerine göre gelecek yıl bu rakam büyük ölçüde artacak.
Türkiye’den Epica Awards’da kısa listeye kalan çalışmalar…
(Communication & Public Services)
“Sorry” – Vodafone Turkey – Y&R Team Red Istanbul
(Confectionery & Snacks)
“Don’t fear bikini season” – Sanset – Puck Global
(Financial Services)
“Unpleasant Surprises” – Groupama Insurance – Lokal
(Health & Beauty)
“Don’t get lost in your hair” – Hobby Cosmetic – Puck Global
“Signal – Tattoo” – Unilever Turkey / Signal – Manajans J. Walter Thompson Turkey
(Homes, Furnishings & Appliances)
“Don’t Waste: The print ad that was never printed” – Beko – McCann Istanbul
“The Aquaboard” – Beko – McCann Istanbul
(Media Innovation – Traditional Media)
“Don’t Waste: The print ad that was never printed” – Beko – McCann Istanbul
(Music Videos)
“Axe – Boys do Cry” – Unilever Turkey / AXE – Manajans J. Walter Thompson Turkey
(Print Craft)
“Don’t Drink & Drive” – Land Rover – TBWA\ISTANBUL
(Vehicles, Automotive Services & Accessories)
“Don’t Drink & Drive” – Land Rover – TBWA\ISTANBUL
“Rain Monster” – Doğuş Automotive – Tribal Worldwide Istanbul