Türkiye’den 5 kampanya Epica Awards’da ödül aldı
Türkiye temsilciliğini Marketing Türkiye’nin üstlendiği Uluslararası Yaratıcılık Festivali Epica Awards sahiplerini buldu. 16 Kasım Perşembe gecesi Berlin’de düzenlenen görkemli törende 524 çalışma ödül için yarıştı. Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in de aralarında bulunduğu jüri üyeleri 71 ülkeden 3550 çalışmayı değerlendirdi.
Türkiye’den Epica Awards’da kısa listeye kalan çalışmaların yarısı ödül kazandı. Epica Awards’da Türkiye’den 5 çalışma Altın, Gümüş ve Bronz Epica ödüllerinin sahibi oldu.
İşte Epica Awards’da ödül kazanan Türk çalışmalar…
Altın:
“Whale”
Reklam ajansı: Y&R Team Red Istanbul
Kategori: Communication & Public Services
Reklamveren: Vodafone Türkiye
Gümüş:
“Monster”
Reklam ajansı: Tribal Worldwide Istanbul
Kategori: Vehicles, Automotive Services & Accessories
Reklamveren: Doğuş Otomotiv
“Unpleasant Surprise”
Reklam ajansı: Lokal Istanbul
Kategori: Financial Services
Reklamveren: Groupama Sigorta
“Don’t Waste: The print ad that was never printed”
Reklam ajansı: McCann Istanbul
Kategori: Homes, Furnishings & Appliances
Reklamveren: Beko
Bronz:
“Axe – Boys do Cry”
Reklam ajansı: Manajans J. Walter Thompson Türkiye
Kategori: Music Videos
Reklamveren: Unilever Türkiye / AXE