Türkiye’nin en büyük e-ticaret zirvesi ECHO Summit’in destekçileri belli oldu…
Marketing Türkiye ve Deloitte iş birliğinde bu yıl üçüncü kez gerçekleştirilecek olan ECHO Summit, e-ticaret sektörüne hizmet eden birçok yerli ve global markayı aynı sahnede buluşturmaya hazırlanıyor. 20-21 Ocak tarihlerinde “Rapid Commerce” ana temasıyla düzenlenecek zirve, farklı sektörlerden konusunda uzman markaların ve T.C. Ticaret Bakanlığı, TÜBİSAD, TÜRKONFED ve Etid’in desteğiyle dopdolu bir içerikle geliyor.
Türkiye’nin en büyük ve en kapsamlı e-ticaret zirvesi olma özelliği taşıyan ECHO (e-Commerce Head Organization) Summit, 20-21 Ocak 2021 tarihlerinde online olarak düzenlenecek. “Rapid Commerce” temasını sahiplenen zirve; sektördeki son gelişmeleri, ilham veren çalışmaları ve profesyonelleri 6 ana başlık altında ekrana taşıyacak. E-ticaretin en yenilikçi markanın ve sivil toplum kuruluşlarının katılımıyla gerçekleşecek zirvede; e-ticaret platformlarının yanı sıra gıdadan giyime, perakendeden finansa, tüketici elektroniğinden kozmetik ve lojistiğe kadar farklı birçok sektördeki e-ticaret deneyimleri konuşulacak.
E-ticaretin en hızlıları ECHO Summit’te
ECHO Summit, Deloitte’un içerik desteğiyle tasarlanırken, dijital bankacılık uygulamalarıyla öne çıkan Yapı Kredi Bankası zirvenin ana destekçisi. T.C. Ticaret Bakanlığı, TÜBİSAD, TÜRKONFED ve Etid’in de destek verdiği zirvede BluTV, Burger King, Boyner, Evyap, Facebook, GittiGidiyor, Google, Palo Alto Networks, Papara, P&G, Sephora, Sertrans Logistics, Shopi, Tchibo, TV Ekstra ve Vestel gibi e-ticaretin usta oyuncuları birikimlerini paylaşacak. ECHO Summit’in yayın sponsorluğunu Türkiye’nin en iyi haber uygulaması seçilen ve aylık 1 milyonu aşan aktif kullanıcısı olan Bundle üstlenecek. İletişim destekçileri arasında HÂUS İstanbul ve FM Data İletişim Danışmanlığı da yer alıyor.
20-21 Ocak tarihlerinde gerçekleşen zirve, Marketing Türkiye web sitesi ile YouTube, Twitter ve Facebook hesaplarından canlı olarak yayınlanacak.