Türkiye’nin iyilik markaları İzmir’in yanında…
Tüketiciler giderek artan bir hassasiyetle markalardan toplumsal yaşamda daha fazla sorumluluk almasını, iyi günde olduğu gibi kötü günde de yanında olmasını bekliyor. Özellikle de dayanışmanın hayati olduğu durumlarda! Markalar böylesi dönemlerde “yaptıklarıyla” ya da “yapmadıklarıyla” milyonların desteğini bir anda kazanıyor ya da kaybediyor… Ülkece çok üzüldüğümüz İzmir depremi özellikle markalar için bir büyük sınav. Duyarlılıklarıyla hemen öne çıkanlar hassasiyetlerini teker teker açıklarken hangi markalar bu sürece dahil oldu?
Migros Türkiye
Trendyol
English Home
Sırma
Royal Canin Türkiye
Getir
Geçmiş olsun İzmir. AFAD’la koordineli, 100 bin şişe su ve 20 bin maskeyi hemen sevk ediyoruz.
— getir (@getir) October 30, 2020
Nestle Türkiye
CarrefourSA
Yurtiçi Kargo
Aras Kargo
Eczacıbaşı Topluluğu
Bu gönderiyi Instagram’da gör
Eczacıbaşı Topluluğu (@eczacibasitoplulugu)’in paylaştığı bir gönderi ()
Unilever
Hayat Kimya
ttec
Gratis
Decathlon Türkiye
Watsons Türkiye
Bu gönderiyi Instagram’da gör
Hepimize geçmiş olsun… #izmirinyanındayız
Watsons Türkiye (@watsonsturkiye)’in paylaştığı bir gönderi ()
Turkcell
İzmir’de yaşanan deprem nedeniyle tüm halkımıza geçmiş olsun diliyoruz. Deprem bölgesindeki müşterilerimize acil ihtiyaçlarını karşılayabilmeleri için ücretsiz konuşma ve internet paketi tanımlanmaktadır.
— TURKCELL (@Turkcell) October 30, 2020
Türk Telekom
Gönüllü çalışma arkadaşlarımızdan oluşan Türk Telekom Arama Kurtarma Ekibimiz (TTAKE), İzmir’de de umut olmak için, AFAD ekipleriyle koordinasyon içinde arama kurtarma çalışmalarına katılıyor. pic.twitter.com/OkJ0Riduoa
— Türk Telekom (@TurkTelekom) November 1, 2020
Vodafone Türkiye
Olası afet durumları için Vodafone çalışanlarının gönüllü olarak oluşturduğu Arama Kurtarma Ekibimiz kurtarma çalışmalarına destek olmak üzere deprem bölgesinde. Kalbimiz İzmir’de.. pic.twitter.com/zHuOBJlDDN
— Vodafone Türkiye (@VodafoneTR) October 31, 2020
Coffeemania
İşbir Yatak
Pınar
Coca-Cola İçecek