Türkiye’ye en çok vize reddi veren ülkeler belli oldu | Son 24 saatin gündemi
Avrupa Komisyonu, 2023 yılı için Schengen vizesi başvuru verilerini açıkladı. Verilere göre Türkiye’nin başvuru ret oranı yüzde 15,7’den yüzde 16,1’e yükseldi. Bu oranla Türkiye, İran’ın ardından vize başvurusu en çok reddedilen ikinci ülke oldu. Türkiye’ye en çok vize reddi veren ülke, yüzde 42,5 oranıyla Estonya oldu. Türkiye’den gelen vize başvurularını en yüksek yüzdeyle reddeden ülkeler şöyle oldu:
- Estonya – yüzde 42,5
- Danimarka – yüzde 39,4
- Yunanistan – yüzde 38,5
- İspanya – yüzde 31
- Belçika – yüzde 27,5
- Almanya – yüzde 27
- Çekya – yüzde 23,5
- Macaristan – yüzde 22,9
- Hırvatistan – yüzde 22,4
Kısmet By Milka, Design House’un kapılarını Marketing Türkiye C Level Club üyelerine açtı
Ürettiği premium içerikleri 2012 yılından beri özel buluşmalarla C Suite sektör profesyonelleriyle paylaşan Marketing Türkiye C Level Club etkinliklerine hız kesmeden devam ediyor. Sokak kültüründen ilham alarak yarattığı özgün koleksiyonlarla mücevheri günlük hayata uyarlayarak fark yaratan Kısmet By Milka, tüm tasarım ve üretim süreçlerini gerçekleştirdiği “Design House”un kapılarını ilk kez iş dünyasının önde gelen isimlerine açtı. Marketing Türkiye C Level Club üyeleri, markanın Kurucusu ve Baş Tasarımcısı Milka Karaağaçlı İnce ile üretim ve tasarım hakkındaki tüm süreci deneyimledikleri atölye turunun ardından Kısmet By Milka tasarımlarının arkasındaki hikayeleri ilk ağızdan dinledi ve ürünlerin yaratım sürecine yakından şahit oldu.
Pixar işgücünün yüzde 14’ünü işten çıkarıyor
Disney, Pixar’da çalışan 175 kişiyi, yani işgücünün yüzde 14’ünü işten çıkaracak ve Disney+ için üretilecek içerik miktarını azaltacak. Şirketin bu adımının, streaming platformunu daha kârlı hale getirme çabalarının bir parçası olarak atıldığı ve Pixar’ın yeniden sadece sinema filmlerine odaklanmasının beklendiği bildiriliyor. The Hollywood Reporter’ın haberine göre, bu işten çıkarmalar yaklaşık 175 çalışanın işinden olmasına neden olacak ve Pixar’ın toplam personel sayısı yaklaşık bin 300 kişiden bin 125’e düşecek. Üst düzey yöneticiler ise bu işten çıkarmalardan etkilenmeyecek.
LC Waikiki pazaryerine dönüştü, Trendyol ve Hepsiburada’ya rakip oldu!
LC Waikiki, lcwaikiki.com’u, LCW.COM ismiyle büyük bir pazaryerine dönüştürerek sektöre yeni bir soluk kazandırıyor. Yaklaşık üç yıl önce diğer pazaryerlerinden çıkma kararı alan LC Waikiki, sadece kendi e-ticaret sitesi lcwaikiki.com üzerinden satış yapmaya başladı. 3 yıllık sürede ürün satış rakamlarını ve ciro içindeki payını yükselterek e-ticaret sektöründe kendini kanıtlayan lcwaikiki.com, 2023 yılı itibarıyla farklı markaları da bünyesine katarak pazaryerine dönüşüm sürecini başlattı. 380 marka ve 210 satıcıya ev sahipliği yapacak olan LCW.COM, önümüzdeki dönemde yeni marka ve satıcıları da çatısı altına toplayarak binlerce ürünle büyümeye devam edecek.
Ülker Apartmanı sahibinden.com’da!
Ülker, sahibinden.com’da dikkat çekici bir ilan yayınlayarak yaratıcı bir pazarlama kampanyası başlattı. Marka, “Ülker Apartmanı” başlığıyla yayınladığı ilanda, “80 yıldır evinize konuk olan Ülker, sizi Ülker Apartmanı’na davet ediyor!” ifadelerine yer verdi.