TVekstra “Digitiwise” ile yurtdışına açıldı!
Reklamcılığın en hızlı büyüyen alanlarından addressable TV sektörünün önemli parçalarından TVekstra, Kuzey Avrupa’nın en büyük dijital TV altyapı firmalarından biri olan Icareus ile yeni bir iş ortaklığına imza attı. Bu iş ortaklığı ile “Digitiwise” markasını kuran TVekstra, böylece yurtdışına da açılmış oldu.
Sadece Türkiye’de değil tüm dünyada fark yaratan çalışmalara imza atmak istediklerini belirten TVekstra Genel Müdürü Merve Eraslanoğlu, addressable TV reklam pazarının en etkili oyunculardan biri olmaya hazırlandıklarını vurguladı. Eraslanoğlu, “Addressable TV sektörü izleyicilerin dijital ayak izlerini (lokasyon, ilgi,demografik bilgi vs) analiz ederek, reklamın doğru kişiye, doğru zamanda ulaşmasını sağlıyor. Biz de TVekstra olarak 2018 yılında Türkiye’de aktif olarak rol almaya başladık. Kısa sürede addressable TV alanında liderliği elde ettik. Sadece son 1 yıl içinde 500’den fazla kampanyayı hayata geçirdik. Icareus ile globalleşme hedefimizi yakalamak için büyük bir adım attık. Satış evi konumlandırmamız ile hem tv hem dijital reklam pastasından pay alırken, global teknoloji satışımıza da Avrupa merkezli başlayarak iş modelini büyütmek istiyoruz. Uçtan uca çözümlerimiz ile 4 ülkede daha faaliyetlerimize başlayacağız” diyor.
TVekstra’nın teknolojik altyapısıyla, inovatif ve interaktif yetenekleri ile tüketicilerin lineer TV izleme deneyimini zenginleştirmek istediklerini belirten Eraslanoğlu, reklam verenleri ise yeni nesil TV mecrası ile tanıştırarak reklamları daha etkili ve verimli hale getirmeyi amaçladıklarını vurguladı. TVekstra Genel Müdürü Merve Eraslanoğlu son olarak, teknoloji ve veriye dayalı olarak büyüyen ve dijitalleşen bir dünyada, kişiselleştirilmiş ve ölçümlenebilir TV planlamasıyla yeni bir alanı sahiplenmek istediklerinin de altını çizdi.