Twitter’da alışveriş dönemi başlıyor
Son zamanlarda sosyal medya platformları birbiri ardına alışveriş temelli yeni özellikler getiriyor. Şimdi de Twitter bu kervana katılarak kullanıcıların uygulamadan ayrılmadan direkt olarak alışveriş yapmasını sağlayacak bir güncelleme getiriyor.
Twitter uzun bir aradan sonra yeni güncellemelerle gündeme gelmeye başladı. Geçtiğimiz günlerde yeni emojileriyle gündeme gelen uygulama bu kez de kullanıcıların alışveriş yapmasına olanak sağlayacak geliştirmeler üzerinde çalışıyor.
Techcrunch tarafından paylaşılan habere göre, yeni özellik sayesinde işletmeler profillerine alışveriş yapma seçeneği ekleyebilecek. Böylece, Twitter üzerinde gördüğümüz bir ürünü direkt satın alabileceğiz.
Özellik şu an yalnızca ABD’de iOS cihazlarda kullanılabiliyor. Henüz ne zaman tüm dünyada kullanıma açılacağı kesin olmasa da, test aşamasının ardından tüm dünyada ve tüm cihazlarda geçerli olması bekleniyor.
Pilot uygulama, GameStop, Arden Cove ve yaklaşık on marka da dahil olmak üzere şimdilik yalnızca az sayıda markada mevcut. Twitter, daha fazla markaya ne zaman genişleyebileceğine dair bir bilgi henüz paylaşmadı.
Yeni alışveriş merkezi sosyal medya hesapları
Son dönemlerde WhatsApp, Instagram ve Facebook gibi platformlar da alışveriş konusunda yeni güncellemeler gerçekleştirdi. Öyle ki kullanıcılar internetin her köşesinde karşılarına çıkan alışveriş imkanıyla hiç efor harcamadan anında satın alma eylemini gerçekleştirebiliyor. Haliyle, hangi platformun ön plana çıkacağı konusunda da bir rekabet başlamış durumda.
Mağaza Modülü ile Twitter reklam göstermenin ötesinde para kazanmanın yollarını keşfetmiş oldu. Yalnızca bu yıl, Twitter, ücretli bir abonelik hizmetinin yanı sıra, birtakım tek seferlik ödeme gerektiren özellikler de duyurmuştu.
Hindistan Twitter’ı 1,3 milyar Hindistanlının paylaşımlarından sorumlu tutacak!