Twitter’da ücretsiz rozet dönemi bitiyor | Son 24 saatin gündemi
Twitter, onaylanmış profil sistemini tamamen değiştiriyor. 1 Nisan tarihinden itibaren eskiden onaylanmış profillerin mavi rozetleri kullanımdan kalkacak. Twitter’ı onaylanmış profille kullanmaya devam etmek isteyen kullanıcıların ise platformun ücretli abonelik sistemi Twitter Blue’ya abone olması gerekecek.
Twitter, şimdiye kadar mavi onay rozeti, Twitter’ın belirli şartlara göre onayladığı aktif, tanınmış ve orijinal hesapları göstermek için kullanıyordu. Belirtilen tarihten itibaren mavi rozet, sadece platformun ücretli abonelik sistemini kullananlara ait olacak.
Twitter Blue aboneliği, Türkiye’de aylık 150 TL, yıllık olarak ise yüzde 12 indirimle 1.569 TL’ye satın alınabiliyor. Twitter Blue, mavi rozetin yanı sıra “Tweeti Düzenle” gibi belirli özellikleri abonelerin hizmetine sunuyor.
Sarı iPhone’lar Türkiye’de satışa çıktı
Sonbaharda lanse edilmesi beklenen iPhone 15 serisinden önce sürpriz bir şekilde “sarı” renkli iPhone 14’leri açıklamıştı Apple. Kısa süre önce ön siparişe açılan yeni renk seçeneği bugün itibarıyla normal satışına da başladı.
Sarı renk iPhone’ların fiyatı (iPhone 14 128 GB) 32 bin 999 TL’den başlıyor. En pahalı olanı ise (iPhone 14 Plus 512 GB) 44 bin 899 TL satış fiyatına sahip. Yani yeni renk için ayrıca bir fiyatlandırma yapılmamış.
Instagram daha çok reklam geliri istiyor!
Instagram, gelir modellerini zenginleştirmenin yeni yolları üzerinde çalışıyor. Geçtiğimiz haftalarda onaylı rozet programını ücretli abonelik hizmetine çeviren uygulama şimdi daha fazla reklam yayınlayacağını açıkladı.
Instagram kullanıcıları halihazırda “Anasayfa”, “Keşfet” ve “Hikayeler”in arasında ücretli reklam içerikleriyle karşılaşıyor. Platform tarafından yapılan yeni açıklamaya göre artık arama sonuçlarında da reklam yayınlanacak.
Alınan son kararla birlikte kullanıcıların platform üzerinde reklamla karşılaştığı alanların sayısı altıya yükselmiş oldu.
Bu sergiyi mutlak görün: “Yaşasın Cumhuriyet!” sergisi kapılarını ziyaretçilere açtı
Cumhuriyetimizin 100. yılı vesilesiyle hazırlanan “Yaşasın Cumhuriyet! Atatürk Döneminde İktisadi Bağımsızlığın İlk Adımları” başlıklı sergi, 22 Mart Çarşamba günü Türkiye İş Bankası Müzesi’nde ziyarete açıldı.
Mustafa Kemal Atatürk’ün “Siyasi ve askeri zaferler ne kadar büyük olursa olsun, iktisadi zaferle taçlanmazsa sonuç kalıcı olamaz” sözünden alınan ilhamla hazırlanan sergide, iktisadi ve sosyal hayatın kalkınması mercek altına alınıyor. Serginin açılında bir konuşma yapan Türkiye İş Bankası Genel Müdür Yardımcısı Suat Sözen, ülkemizde meydana gelen deprem ve sel felaketinde hayatını kaybedenleri ve afetzedeleri de andığı konuşmasında şunları söyledi: “Bizim için çok özel, çok anlamlı bir sergi… Sergimizi, Cumhuriyetimizin 100. yılında açıyoruz. Cumhuriyet ile neredeyse yaşıt ve 2024’te 100 yaşına girecek olan bankamızın kuruluş fikrinin temelleri, 1923’te İzmir İktisat Kongresi’nde atıldı. Dolayısıyla bu yıl, esasen İş Bankası’nın da fikir olarak doğuşunun 100. yılı… Hem Cumhuriyetimizin hem bankamızın ikinci yüzyılına adım attığı bir dönemde bu sergiyi sizlerle buluşturmanın heyecanını yaşıyoruz.”
Brandverse Awards Craft bölümünde görsel, metin ve müziğin gücünü en iyi kullananları ödüllendirecek
Görsel, metin ve müziğin gücünü en iyi şekilde kullanarak başarıya yelken açanlar Craft bölümünde yarışıyor! Metin Yazımı, Müzik Tasarımı, Afiş/İlan Tasarımı, Ambalaj Tasarımı, İllüstrasyon, Kurumsal Kimlik Tasarımı, Animasyon Tasarımı ve bölümün diğer kategorilerinde kıyasıya bir rekabete ev sahipliği yapmaya hazırlanan Brandverse Awards’un başvuru süreci 6 Nisan’a dek sürecek…
BoomSonar ve Marketing Türkiye iş birliğiyle hayata geçirilen ve Social Media Awards Turkey’nin de geçtiğimiz yıl dahil olduğu Brandverse Awards’un Craft bölümünde yer alan Müzik ve Ses Tasarımı kategorisi gelen geri bildirimler doğrultusunda bu yıl ‘’Reklam Müziği/Orijinal’’ ve ‘’Reklam Müziği/ Adaptasyon’’ olarak ikiye ayrıldı ve detaylandırıldı. Masaüstü filmleri bu yıl ilk kez Craft bölümünde yer alan Tasarım Kategorileri başlığı altındaki ‘’Masaüstü Filmleri / Post Prodüksiyon’’ kategorisinde yarışabilecek. Brandverse Awards ile ilgili detaylara göz atmak için TIKLAYIN.