Ulukaya’nın Chobani’si 10. yaşını kutluyor
Türkiye’den Amerika’ya uzanan başarılı öyküsü ile dikkat çeken girişimci Hamdi Ulukaya’nın kurduğu yoğurt markası Chobani, 10’uncu yılını kutluyor.
“Herkese daha sağlıklı ürünler sunma” misyonu ve 5 kişilik kadrosuyla kurduğu Chobani’yi, 2 bin çalışanıyla Amerika’nın en büyük ikinci yoğurt üreticisi konumuna taşıyan Ulukaya, 10’uncu yıl dönümünü tüm destekçilerine teşekkür etmek için Amerika’nın bir ucundan öbür ucuna ücretsiz yoğurt verecekleri özel bir kampanya ile kutlayacaklarını açıkladı. 3 hafta sürecek kampanya, Hamdi Ulukaya’nın katılımıyla, New York’un Grand Central tren istasyonunda interaktif bir etkinlikle duyuruldu.
Marka imajı yenilendi
Geçtiğimiz Kasım ayında 10’uncu yılı şerefine kurumsal kimliğini “evrensel iyilik” vizyonu ile uyumlu bir şekilde yenileyen Chobani, “iyilik” kavramını nasıl tanımladığını ve bu hedefe ulaşmak için markanın hangi yöne yatırım yapacağını da bu kapsamda açıkladı. Buna göre Chobani, “evrensel iyilik” söylemi ile “beslenmede iyilik”, “toplumda iyilik” ve “çevrede iyilik” başlıkları altında faaliyetlerine devam edecek.
HUG Türkiye’deki girişimcileri destekliyor
Hamdi Ulukaya Girişimi (HUG) ile Türkiye’de girişimcilik alanında hayallerini gerçekleştirmek isteyenlere eğitim ve danışmanlık desteği verebilmek için 5 milyon dolar yatırım yapan Ulukaya, geçtiğimiz yıl Türkiye’nin dört bir yanından başvuru yapan 24 girişimci adayı ve 6 startup’ın bu fondan tamamen karşılıksız olarak yararlanmasını sağladı. Hamdi Ulukaya Girişimi, bu yıl da 24 girişimci adayı ve 6 startup’ı destek programına dahil etmek üzere Amerika’ya davet edecek. Yeni Startup Destek Programı ve Girişimci Adayı Destek Programı için başvurular bu hafta sona erecek. Adaylar başvurularını 18 Şubat tarihine kadar www.ulukayagirisimi.com üzerinden yapabilecek.
https://www.youtube.com/watch?v=hgIWtjTyf9s