Üniversitelilerin tercihi Baydöner 2023 yılını ödüllerle kapatıyor
Öğrencilerin en çok tercih ettiği restoran zincirlerinden Baydöner, yılı Yıldız Teknik Üniversitesi Yıldız İş Dünyası Ödülleri, Boğaziçi İş Dünyası Ödülleri ve İstanbul Teknik Üniversitesi Trendler Zirvesi’nden aldığı ödüllerle kapatıyor. 2023 yılı boyunca üniversitelilere yönelik hayata geçirdiği projeleri ve avantajlı kampanyalarıyla öne çıkan Baydöner, üniversite kulüplerinden aldığı ödüllerle öğrencilerle kurduğu bağı daha da güçlendirdi.
Baydöner, üniversite öğrencilerinin değerlendirmesi ile kazandığı 3 ayrı ödülle başarılarına yenilerini ekledi. Baydöner, 5 Aralık’ta düzenlenen Yıldız Teknik Üniversitesi Yıldız İş Dünyası Ödülleri’nde Yılın En İyi Restoran Zinciri kategorisinde ödüle layık görüldü. Bir diğer ödülü Boğaziçi Üniversitesi’nden alan marka, 7 Aralık günü gerçekleşen Boğaziçi İş Dünyası Ödülleri töreninde En İyi Gıda Firması ödülünü kazandı. Baydöner, 8 Aralık tarihinde gerçekleşen İstanbul Teknik Üniversitesi Trendler Zirvesi’nde ise En Trend Restoran seçildi.
“Üniversite öğrencileriyle Baydöner’in bereketli sofrasında buluşmayı önümüzdeki dönemde de sürdüreceğiz.”
Apaz Group CMO’su Semih Dadaş, kazandıkları ödüllerle ilgili olarak, “Gençlerin sektörde lider olan, yenilikçi ve trend markaları layık gördüğü bu üç prestijli ödülle yılı tamamlamaktan dolayı çok mutluyuz. Baydöner, özellikle üniversite öğrencilerinin hayatında önemli bir yer tutuyor. Üniversite kulüplerinden aldığımız ödüller de bunun bir göstergesi. Marka özünde ‘bereket’ yer alan Baydöner olarak, üniversite öğrencileriyle Baydöner’in bereketli sofrasında buluşmayı önümüzdeki dönemde de sürdüreceğiz.” dedi.
“Geleneksel bir ürün olan iskenderi Cossla mobil uygulamamızda üniversite öğrencilerine özel sunduğumuz avantajlı kampanyalar ve indirimlerle daha da erişilebilir hale getiriyoruz.”
Dadaş, geleneksel bir ürün olan iskenderi öncelikle Cossla mobil uygulaması aracılığıyla üniversite öğrencilerine özel sunulan avantajlı kampanyalar ve indirimlerle daha da erişilebilir hale getirdiklerini belirtti ve ekledi: “Öğrencilerin gerçek ihtiyaçlarını görüyor ve bu doğrultuda onlara destek oluyoruz. Özellikle Askıda Ne Var ile gerçekleştirdiğimiz stratejik iş birliğiyle birçok gencin hayatına dokunarak yanlarında yer aldık ve almaya devam edeceğiz. Bu sayede aileleriyle birlikte zaman geçirdikleri tatil, bayram gibi dönemlerde de Baydöner’in bereketli sofrasında üniversite öğrencileriyle buluştuk. Bunların yanında gençlerin yeni seyahat rotalarını keşfedebilecekleri içerikler için Kampüste Ne Var’ın Kategori Sponsorluğunu üstlendik. Katıldığımız festivallerle de üniversitelilere özel sunduğumuz ürün ve indirimleri karavanımızda onlarla buluşturduk. Üniversite öğrencileri, Baydöner’in desteğini arkalarında hissetmeye bundan sonra da devam edecek.”