Ünlü ilaç devi logosunu yeniledi
Dünyanın en büyük ilaç şirketleri arasında yer alan ve son dönemde BioNTech işbirliğiyle koronavirüs aşısı geliştirmesiyle gündemde olan Pfizer, yaklaşık 70 yıl sonra logosunu değiştirdi. Yeni döneme yeni logoyla başlayan marka bu değişimle ticaretten bilime yöneldiğini ve özünde yer alan değerleri vurguluyor.
Pfizer’in yeni logosunda yer alan ikili sarmal, şirketin inovasyonlarının arkasındaki bilime olan tutku ve sadakati ile hastaların iyiliğini yansıtıyor. Pfizer’in hastalara ve bilime olan bağlılığı, logoda kullanılan mavinin iki tonunda da görülüyor. Şirketin “Hastaların hayatını değiştiren çığır açan yenilikler” sloganında ise yeni iletişim döneminde de merkezde kalacak.
Marka bu değişimi instagram hesabından geleceğin buluşlarını gerçekleştirmek için bugün çalışma şeklinde devrim yaptıkları ve Pfizer DNA’sını ortaya çıkarmak için bilimin gücünü kullanacakları açıklamasıyla paylaştı.