Vaillant’ın logosu yenilendi
Vaillant, logosunu yeniledi. Teknolojinin başrolde olduğu günümüz dünyasının beklentilerine uygun olarak dönüştürülen logoda ünlü Vaillant Tavşanı daha genç görünümüyle karşımıza çıkıyor.
Vaillant, dijitalleşme ve akıllı teknolojilerin hayatın bir parçası haline gelmesinden yola çıkarak logosunda bir dönüşüme imza attı. 3D efektinin kaldırıldığı logoda farklı kullanımlar için optimizasyon yapıldı. “Vaillant” kelimesi daha rahat okunabilir hale getirilerek logo modern bir görünüme kavuşturuldu.
Vaillant Tavşanı 121 yıldır logoda
Vaillant’ın temellerini 1874 yılında atan Johann Vaillant, insanların konfor ihtiyaçlarının yanı sıra markasının geleceğine dair öngörülerini karşılayan sembolü, markanın kuruluşundan 25 yıl sonra buldu. Johann Vaillant’ın Paskalya Bayramı’nda bir dergide rastladığı, yumurtadan çıkan tavşan figürü markanın logosu oldu. Bu logo 1930 yılına kadar Johann Vaillant’ın icat ettiği ve patentini aldığı tüm ürünlerin üzerinde kullanıldı. Markanın iletişiminde de boy gösteren logo, ilerleyen yıllarda maskot haline getirildi. Teknoloji ve tasarım anlayışının değişimiyle birlikte Vaillant da bu akıma ayak uydurarak logosunu yenilemeye karar verdi. 1920’lerde profesyonel bir pazarlama departmanı ile marka iletişimini ileriye taşıyan Vaillant, 1930 yılında daha sade, daha modern ve kullanışlı yeni bir logo ile devam etme kararı aldı. Zamanın ötesinde bir anlayışla tasarlanan yeni logoda tavşanın içinden çıktığı yumurta, şık bir grafik dokunuşla varlığını sürdürdü. 1967’de Vaillant dünyanın ilk kombisini ürettiğinde üzerinde bu logo yer aldı. Vaillant, 1991’de logoda yeniden önemli bazı değişiklikler yaptı. Markanın tasarım ekibi tavşan figürünü yumuşatırken Vaillant yazısını da yumurtanın dışına çıkardı. 1991’deki değişimden 2 yıl sonra, bu kez asıl radikal değişiklik yapıldı ve Vaillant logosu, özgün yeşil rengine kavuştu.