VakıfBank’tan sanal voleybol maçı: VolleyInsta
Şirketlerin ve markaların tüketicilere ulaşması ve bağını güçlü tutabilmesinin temel kriterlerinden birisi de iletişim. Söz konusu spor kulüpleri olduğunda da durum farklı değil. Günümüzde geçmişe nazaran sayısız farklı stratejisi olan “iletişim” biçimlerine VakıfBank Spor Kulübünden harika bir örnek geldi. Sarı siyahlı kulüp Instagram hesabı üzerinden sanal voleybol maçı (VolleyInsta) düzenledi.
Kazandığı 3 Dünya Kulüpler Şampiyonası ve 4 CEV Şampiyonlar Ligi şampiyonluğuyla ‘Türkiye’nin uluslararası alanda en çok kupa kazanan kulübü’ olan VakıfBank Spor Kulübü, dijital dünyada da kreatif içerikleriyle ezber bozuyor. Kulüp, 10 gün önce resmi Instagram hesabından başlattığı interaktif voleybol oyunuyla (VolleyInsta) takipçilerinin dikkatini üzerinde topladı. Instagram’ın kendi özellikleri dışında bir özelliğe başvurmadan kurgulanan maçta tam 166 bin oy kullanıldı. Önce takımların kadrolarını oylarıyla belirleyen takipçiler, ardından destekledikleri takımlarına antrenman yaptırdılar.
Son olarak takipçiler, takımlarının sanal ortamdaki maçı kazanması için kıyasıya bir rekabete girişti. Etkinlik beraberlikle sonlandı.