“Vergi yüzsüzleri” açıklandı! | Son 24 saatin gündemi
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek’in açıklamalarının ardından “Vergi Yüzsüzleri” listesinin bir bölümü yayınlandı. İlk listede devlete kesinleşmiş 5 milyon TL vergi borcu olan 57 firma ve kişi isim isim yer aldı. Resmi Gazete’de yayınlanacağı açıklanan “vergi yüzsüzleri” listesi Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından açıklandı. Listede şu isimler var:
İşte 5 milyon üzeri vergi borcu bulunan 57 firmadan bazıları:
- Borçlu Adı, Soyadı, Unvanı: Adnan Saraç
- Esas Faaliyet Konusu: Pazarlama, toptan ticaret Borç Tutarı: 13 milyon 611 bin 474.95 TL
- Borçlu Adı, Soyadı, Unvanı: Hamit Aslan
- Esas Faaliyet Konusu: Alım satım, emlak komisyonculuğu Borç Tutarı: 6 milyon 44 bin 360.86 TL
- Borçlu Adı, Soyadı, Unvanı: Mustafa Aydoğan
- Esas Faaliyet Konusu: Elektrik, su, doğal gaz dallarında toptan ticaret Borç Tutarı: 32 milyon 46 bin 929.72 TL
Kaynak: Cumhuriyet
“Viral ürün” nasıl yaratılır?
Kuşkusuz viral pazarlama, dijital çağın en güçlü stratejilerinden biri… Mütevazı bütçelerle, doğru zamanda ve doğru formatta tasarlanan içerikler sosyal medyada hızla yayılıyor ve markalar dakikalar içinde milyonlara ulaşabiliyor. İşte bu güce sahip viral pazarlamanın yeni trendi ise “viral ürün yaratmak”… Peki, bir ürünün viral olmasını sağlayan stratejiler neler? Hangi dinamikler, bu hızlı yayılmayı mümkün kılıyor ve markalar için nasıl bir fırsat doğuruyor? Sosyal medyada fırtınalar estiren viral ürünler hangileri? Gelin yanıtları uzmanlardan dinleyelim…
Kayıp aranıyor! Fiyat algısı
Tüketicinin fiyat algısı tamamen kaybolmuş durumda. Herkesin ortak söylemi, “Neyin pahalı neyin ucuz olduğunu anlamıyoruz.” Her alışverişte fiyat kıyaslaması yapma ihtiyacı, bir referans noktası arama çabası tüketiciyi yormaya devam ediyor. Enflasyonun günlüklerini tutan Twentify Araştırma, yapay zeka destekli araştırma platformu Quals.ai ile bu kez de kaybolan fiyat algısını masaya yatırdı…
Influencer’lar dernek kurmaya hazırlanıyor!
T.C. Ticaret Bakanlığı, T.C. Hazine ve Maliye Bakanlığı ve Reklam Özdenetim Kurulu iş birliğiyle düzenlenen “Sorumlu Sosyal Medya Etkileyicileri Eğitim Programı” lansmanı toplantısında, Reklam Özdenetim Platformu Başkanı Ahmet Pura, influencer’lara dernek kurmaları yönünde bir öneride bulundu. Pura, influencerların devlet mercilerine daha kolay ulaşabilmeleri ve hazırlanan yönetmeliklerde fikir ve öneride bulunabilmeleri için dernek kurmalarının faydalı olabileceğini belirtti. Pura’nın önerisi doğrultusunda toplantıda influencerların dernek kurması yönünde bir oluşum niyeti ortaya konuldu.Toplantıya, Orkun Işıtmak, Elvin Levinler, Kaan Yarman, Gizem Sarı Tekin, Pelin Kaya, Aslı Kızmaz, Mert Vidinli, Caner Yıldırım gibi pek çok yüksek takipçili influencer katıldı. Söz alan influencerlar, özellikle reklam ve iş birlikleri hakkında çok fazla belirsizlik olduğunu ve bu alanda yapılan etiketlemelerde kafa karışıklıkları yaşadıkları yönünde eleştirilerini dile getirdi.
Nazan Zorlu ralli şampiyonu olan ilk Türk kadın pilot unvanını kazandı!
Trofeo Italiano Rally Şampiyonası’na katılan, Marketing Türkiye’nin de sponsorları arasında olduğu Nazan Zorlu şampiyonanın son etabı Villa d’Este ACI Como Rallisi’nde gösterdiği başarıyla Kadınlar kategorisinde şampiyon oldu! Bu zafer, Türk kadınlarının motor sporlarındaki yerini güçlendirirken, Zorlu’nun yeteneği, uluslararası arenada büyük takdir topladı.