WhatsApp’tan işletme hesaplarının hayatlarını kolaylaştıracak yenilik | Son 24 saatin gündemi
Elon Musk’ın anketi Twitter’da ortalığı karıştırdı! CEO’dan dikkatli olun uyarısı geldi
Twitter’ın yüzde 9,2’lik hissesini satın alarak en büyük hissedar olan Elon Musk, vakit kaybetmeden Twitter’daki güncellemelere el atmaya başladı. Musk’ın en dikkat çekici paylaşımlarından biri ise tweet’ler için düzenleme özelliğini oylamaya sunan bir anket oldu. Musk’ın “Düzenleme butonu istiyor musunuz?” tweet’inin ardından Twitter CEO’su Parag Agrawal’dan yanıt geldi ve CEO, “Bu anketin sonuçları önemli. Lütfen Dikkatli oy kullanın” diyerek kullanıcıları uyardı.
Nitekim kısa bir zaman sonra Twitter bir açıklama yaptı ve yıllardan beridir beklenen özelliği sonunda duyurdu. Henüz Musk’ın anketi bitmeden yayınlanan duyuru beraberinde pek çok soruyu getirdiği için bir açıklama yapan Twitter, uzun zamandır bu özellik üzerinde çalıştıklarını ve “bu fikri bir anketten almadıklarını” dile getirdi.
Musk yeni özellik hakkında bizlere spoiler mı verdi bilinmez ancak en azından uzun zamandır beklenen duyurunun yapılmasını sağlamış gibi görünüyor. Nitekim eski CEO Jack Dorsey düzenleme özelliğine pek sıcak bakmıyordu. Ancak yeni CEO Parag Agrawal, belirli kurallar dahilinde düzenleme özelliğini getirebilir.
Google Türkiye Twitter’a adım attı: Ne arıyoruz?
Tüm dünyada olduğu gibi ülkemizin de en çok tercih edilen arama motoru Google, “Google Türkiye” adıyla bir Twitter hesabı açtı. Google paylaştığı bir videoyla Türkiye’ye selam verirken kısa sürede viral olmayı ve ses getirmeyi de başardı. Paylaşımında arama motorunda ülkemizden en fazla aranan şeylere yer vererek popüler videolara yer veren Google, çok sayıda kullancının “Hoş geldin” mesajıyla karşılandı.
Selam Twitter insanları, ne arıyoruz? #AramayaDevam pic.twitter.com/7WDh3kXK4w
— Google Türkiye (@googleturkiye) April 5, 2022
Sevilen arama motorunun Twitter’a Google Türkiye hesabıyla katıldığını duyurduğu paylaşımı çok sayıda beğeni aldı.“Selamlar Twitter insanları, ne arıyoruz?” mesajıyla yayınladığı videonun ardından çok sayıda kullanıcı “en çok aradıkları” şeyleri eğlenceli paylaşımlarla anlattı.
WhatsApp’tan işletme hesaplarının hayatlarını kolaylaştıracak yenilik
Son dönemde güncellemeye doymayan WhatsApp şimdi yeni bir güncellemeyle karşımıza çıkmaya hazırlanıyor. WABetaInfo’nun WhatsApp’ın beta sürümünde fark ettiği yenilikle birlikte kullanıcılar artık rehberinde ekli olmayan numaralara da mesaj atabilecek.
Normal şartlarda herhangi bir WhatsApp kullanıcısının mesajlaşmak istediği numarayı mutlaka rehberine kaydetmesi gerekiyordu. İşte yeni gelecek olan bu özellik sayesinde rehbere kayıt zorunluluğu kalkacak ve kullanıcılar rehberinde olmayan numaralarla da mesajlaşabilecek. Bu özellik özellikle marka ve işletmeler için yararlı olacak…
Brandverse Awards’tan bir ilk: Kazananlar ödüllerinin NFT’lerine de sahip olacak
Büyük bir dönüşümden geçen Social Media Awards Turkey, yeni başvuru döneminde katılımcılara Brandverse Awards’un 360 derece kapsamlı evreninden merhaba diyor. İlk kez metaverse ve NFT kategorilerinin de değerlendirileceği yarışmada bir sürpriz daha bulunuyor: Brandverse Awards’un tüm kazananları ödüllerinin NFT’lerine de sahip olacak.
Çeşitli günlük hayat dinamiklerinin ve pratiklerinin hızla değişime uğradığı, buna bağlı olarak pazarlama ve iletişim sektörünün de bitimsiz bir dönüşüm sürecine girdiği zamanlardayız. Türkiye’nin en kapsamlı sosyal medya ödülleri Social Media Awards Turkey de bu dönüşümü yakından takip ederek yeni dönemde “Brandverse Awards” çatısı altında katılımcılara merhaba diyor.
Eski ve yeni nesil iletişim, pazarlama iletişimi ve reklam alanında üretilen tüm işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards 2022 için başvurular 18 Mart’ta başladı. Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Awards, yıl boyunca sergilenen reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi çalışmalarını özgün değerlendirme modeli ve alanında uzman sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jürisiyle ele alarak bu alandaki en önemli organizasyon olmayı hedefliyor.
Brandverse Awards’la ilgili diğer detaylara göz atmak için TIKLAYIN.
Burger King son reklamıyla KFC ve McDonald’s’ı kışkırtıyor
Burger King rakipleri KFC ve McDonald’s’ı tiye alan bir kampanyaya imza attı. Yayınladığı reklam görsellerinden birinde saksıya verdiği renklerle KFC’ye taş atan hızlı servis restoran devi, diğer reklam görselindeyse palyaço ayakkabısını kullanarak McDonald’s’a sataştı.
Kimi zaman eğlenceli sosyal medya paylaşımlarıyla kimi zaman da kampanyalarında birbirlerine yaptıkları göndermelerle gündeme gelen hızlı servis restoran devleri Burger King, McDonald’s ve KFC arasında yeni bir savaş mı başlıyor? Zira Burger King bunu istiyor gibi… Marka son yayınladığı kampanyayla hem KFC hem de McDonald’s’a gönderme yaptı.
Burger King kampanyasında ayrıca, evin makyajsız, papyonsuz ve gerçekten kendimiz olabileceğimiz tek yer olduğunu vurguluyor. İşte bu yüzden Burger King “Her ev Whopper’ın Evi olabilir” iddiasında bulunuyor.
Dün neler konuşuldu? (Twitter Trending Topics)
1 | Macaristan |
2 | Vefatının 25 |
3 | Orban |
4 | SÜLEYMAN SOYLU ADAMDIR |
5 | #AlparslanTürkeş |
6 | #AydınlanmayanGün |
7 | New York |
8 | #RedditPlace |
9 | tüik |
10 | İthalat |