XCO’23’de neler konuşulacak, neler olacak?
Pazarlama iletişiminin en ilginç disiplini deneyim. Yine ne ilginçtir ki, deneyim değişen tüketici beklentilerinden etkilenerek kendi trendlerini yaratırken, her sektör de kendi trendlerini belirliyor. Vizyoner bir platformda fikir önderlerini ağırlayacak olan XCO’23 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi bu yıl “Growth with XV / Deneyimle Büyümek” ana teması üzerinden beş alt başlıkta katılımcılarını ileriye taşıyacak.
Resmi sponsorları Inspark ve Digital Panorama, Erişilebilirlik Sponsoru ise Alternatif Bank olan zirve, Futuristler Derneği iş birliğiyle hazırlanan ve bu yıl “Uyanış Hareketi” ana temasıyla gerçekleşen Future Day 2023 / Gelecek Günü’ne de ev sahipliği yapacak. Fütüristik fikirlerin ışık tutacağı oturumlarda geleceğe odaklanacağız.
Deloitte’un 150 ülkede yaptığı araştırmalarla belirlediği deneyim trendlerinin Türkiye’deki izdüşümleriyle şekillenen içerikte konunun öncü isimleri bizimle birlikte olacak.
“Growth with XV” ana teması altında küresel trendlerde öne çıkan 5 ana konu zirve sahnesinde kendine yer bulacak.
1- Grow with Innovation / İnovasyonla Büyümek
2- Grow with Sustainability & Purpose / Sürdürülebilirlik ve Amaçla Büyümek
3- Grow with GenAI – More or Less Human? / Yapay Zeka ile Büyümek
4- Grow with CX / Müşteri Deneyimiyle Büyümek
5- Grow with EX/ Çalışan Deneyimiyle Büyümek
Bir XCO Klasiği: “Kokunu Kendin Yarat” Atölyesi
Deneyimin etkisi birden fazla duyuya aynı anda hitap etmesiyle ölçülüyor. Lezzetin kokuya, görmenin dokunuşa döndüğü anlar, bir de ortamı dolduran notalarla bambaşka bir evrene dönüşüyor.
Koku duyumuzun bütün bu deneyim sürecinde diğerlerine göre çok özel bir yeri var. Görme, dokunma, duyma ve lezzet duyularımızı bir süreliğine park etmek mümkünken koku duyumuzu yaşamsal fonksiyonumuza doğrudan bağlı olduğu için durdurmamız mümkün değil. Bu nedenle deneyim profesyonelleri kokuyu deneyim sürecinde farklı konumluyor.
Bir klasik olarak, bu yıl da uzmanlığıyla küresel bir dev olan MG International Fragrance Company XCO’da sınırlı sayıda katılımcı için MG pafümörleriyle “Kendi Kokunu Keşfet” atölyesi yapıyor.
Kokunu Keşfet Atölyesinin sandalye sayısı sınırlı olup kayıt etkinlik arasında gerçekleştirilecektir.
XCO’NNECT ile hedefli bağlantıda kalın
Vizyoner bir yaklaşımla geleceğe odaklanan XCO Summit, sektörün fikir önderlerinin birikimlerini bir paylaşım platformunda katılımcılara aktaracak. Zirvede bir ilk olarak C Level Club dizaynında yetkin isimlere yer açmayı hedefliyor. İnteraktif, akıl açan bir formatta katılımcılarla öncü profesyonelleri buluşturacak olan “XCO’NNECT” de bu yılki zirvede gerçekleşecek ilkler arasında yer alıyor.
Yeni bir format olarak tasarlanan XCO’NNECT sahnesi Deloitte Türkiye moderasyonunda gerçekleşecek ve katılımcıları EX, İnovasyon, CX, GenAI ve Sürdürülebilirlik alanının önde gelen isimleriyle interaktif bir ortamda bir araya getirecek.
ALFA Awards, “Yılın Müşteri Markaları’nın” olacak
Zirve, AKADEMETRE Resarch & Strategic Planning tarafından mükemmel müşteri deneyimini sunan markaların Türkiye temsili bin 200 kişiyle yapılan ALFA Awards Ödül Töreni ile müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar “Customer Brands” olarak ödüllerine kavuşacak.
16 Kasım’da gün boyu sürecek XCO’23 Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi sonrası gerçekleşecek ALFA Awards’da kendi sektöründe öne çıkan markalar dokuzuncu kez “Müşteri Markası” unvanını alacak.
Markaların buluşma noktası XCO Fuayesi
Hilton Bomonti’de gerçekleştirilecek XCO Summit’in fuayesinde stantlarıyla yer alacak pek çok marka katılımcılarla buluşacak.
Tooken standı, lansmanı 6 Ekim’de Marketing Türkiye Cumhuriyet Balosu’nda gerçekleştirilen ve Tooken iş birliğiyle Spatial.io’da yaratılan Sonsuzluk Müzesi’nin yanı sıra VR deneyimler sunacak. Tadelle ise XCO katılımcılarını yıllardır yapageldiği gibi bir lezzet yolculuğuna çıkaracak. MG International Fragrance Company atölyesi ve sahnede sunduğu deneyimlerin yanı sıra standında da kokunun deneyimdeki yeri üzerine paylaşımlarda bulunacak.
Deneyim tasarımının en büyük buluşması için kayıtlar devam ediyor…