XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nin destekçileri belli oldu!
XCO’24 Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi 10. Yılında 5 ana ve 18 alt başlıkta gerçekleşecek 30 oturumla pazarlama sektörünün en iyilerini sahnesinde bir araya getirecek… 11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek olan zirvede ayrıca 2 workshop da düzenlenecek. “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla hayata geçirilen zirvede global trendleri deneyimin usta isimleri yorumlayacak…
5 ana bölüm, 36 konuşmacı!
Zirvede küresel ölçekte yükselen pazarlama disiplini olan “deneyimin” görece yeni ve bilinmez konularda öne çıkan başlıkları farklı perspektiflerden ele alınacak.
XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi’nde, dün iyi bildiğimiz “Pazarlama Tüneli” kavramı bu kez ilk bakışta göz korkutucu olabilecek yeni yetkinliklerin ve gelişmelerin gerekliliğini ortaya koyacak. 36 konuşmacının sahne alacağı zirve “Pazarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:
- Farkındalık (Awareness),
- İlgi (Interest),
- Arzu (Desire).
- Hareket (Action)
- Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)
10. yılında XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nde teknoloji paydasından pazarlama süreçlerine kadar hangi sektör olursa olsun teknolojiyle kesişme noktasına ve çalışan deneyiminden bir işletmedeki tüm fonksiyonlara kadar bütüncül bir bakış açısıyla deneyimi sahnesine taşıyacak.
XCO’24’ün destekçileri
Türkiye’de deneyim tasarımını odağına alan ilk ve en kapsamlı etkinlik olan XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin destekçileri arasında 36 marka yer alıyor.
İşte XCO’24’ün destekçileri
- Aktifbank
- Arçelik
- Bilyoner
- Boyner
- Bundle
- Deloitte
- Digital Panaroma
- Doğuş Hospitality
- FLO
- Global IT
- Häfele
- Ingage
- Karnaval
- Lenovo
- MADO
- MediaMarkt Türkiye
- MG Fragnance
- Muratbey
- Müşteri Deneyimi Yönetimi ve Teknolojileri Derneği
- Pernod Ricard
- Philips
- Sahibinden.com
- Sisal Şans
- SİSTEM9
- Stellantis
- TAB Gıda
- Tasarist
- TAV İşletme Hizmetleri
- Teleperformance
- The Purest Solutions
- Turkcell
- TurkNet
- Tvekstra
- Watsons
- Yapı Kredi
- Yemeksepeti
“Customer Brand”ler ödüllerine kavuşacak…
2014 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen markalar XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından gerçekleştirilecek törenle ödüllerine kavuşacak. ALFA Awards’ta bu yıl müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markalar 60’ın üstünde kategoride ödüllendirilecek. Akaryakıttan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar pek çok kategorinin “en”leri halk jürisi tarafından belirlenecek…