XCO’24’ün programı belli oldu!
Türkiye’nin ilk ve en kapsamlı deneyim tasarımı zirvesi için hazırlıklar tamamlandı. Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye iş birliğiyle bu yıl 10. kez gerçekleştirilecek olan “XCO Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi” “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla deneyim tasarımında mükemmelliği hedefleyenleri bir araya getirecek. XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından“Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen markalar ödüllerine kavuşacak.
11 Kasım’da Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleştirilecek olan zirvede ayrıca 2 workshop da düzenlenecek. “Age of Scientific Marketing” ana temasıyla hayata geçirilen zirvede global trendleri deneyimin usta isimleri yorumlayacak…
36 konuşmacının sahne alacağı zirve “Pazarlama Tüneli”nin de aşamalarını temsil eden 5 ana bölümden oluşacak:
- Farkındalık (Awareness),
- İlgi (Interest),
- Arzu (Desire).
- Hareket (Action)
- Sadakat ve Marka Elçiliği (Loyalty and Advocacy)
Zirvede küresel ölçekte yükselen pazarlama disiplini olan “deneyimin” görece yeni ve bilinmez konularda öne çıkan başlıkları farklı perspektiflerden ele alınacak.
XCO’24’ün programı
XCO’24’ün konuşmacıları
“Customer Brand”ler ödüllerine kavuşacak…
2014 yılından beri “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar”ın belirlendiği ALFA Awards’da “Customer Brand” seçilen markalar XCO Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi’nin hemen ardından gerçekleştirilecek törenle ödüllerine kavuşacak. ALFA Awards’ta bu yıl müşterileriyle sağlıklı ve sürdürülebilir bir ilişki kuran markalar 60’ın üstünde kategoride ödüllendirilecek. Akaryakıttan beyaz eşyaya, dijital yayın platformlarından e-ticaret sitelerine, fast food’dan giyim sektörüne kadar pek çok kategorinin “en”leri halk jürisi tarafından belirlenecek…