Yapay zeka; Frank Sinatra, Sammy Davis Jr., Snoop Dogg ve Dr. Dre’yi aynı sofrada buluşturdu
Dr. Dre ve Snoop Dogg, Still G.I.N adlı cin markaları için hazırladıkları son reklam kampanyasıyla yaratıcı reklamcılığın sınırlarını zorluyor. Frank Sinatra ve Sammy Davis Jr.’ın yapay zeka ile yeniden canlandırıldığı reklamda, nostalji, teknoloji ve star ışığı etkileyici bir biçimde harmanlanıyor.
Reklam, Snoop Dogg’un çalıştığı NBC’nin The Voice yarışmasının sezon finalinde ilk kez yayınlandı. Vintage şıklığını yansıtan göz alıcı bir kokteyl barda geçen sahnede, Dre ve Snoop takım elbiselerle sahneye giriyor. Onların büyüleyici varlığı, kısa sürede Sinatra ve Davis’in dikkatini çekiyor. Efsanevi ikili, Dre ve Snoop’a birer içki ikram etmek için yanlarına yaklaşıyor. Sinatra, seçtikleri içkiyi öğrenince tüm bara Still G.I.N ısmarlıyor ve bu an, kalabalıktan yükselen coşkulu alkışlarla kutlanıyor.
Reklam, dört ikonun birlikte kadeh kaldırdığı unutulmaz bir anla sona eriyor. Dostluğun ve sanatın zamansız ruhunu yakalayan bu sahneye, model ve oyuncu Lori Harvey de beklenmedik bir cameo ile dahil olarak reklama ekstra bir parıltı katıyor.
Rosewood Creative iş birliğiyle üretilen ve ünlü yönetmen Dave Meyers tarafından yönetilen reklamda, Metaphysic tarafından geliştirilen yapay zeka teknolojisi kullanılarak Sinatra ve Davis’in gerçekçi bir şekilde yeniden canlandırılması sağlandı. Geçmişteki bu büyük yıldızların mirasçıları, bu yeniden canlandırma sürecinde yakından çalışarak portrelerin aslına uygun olmasını sağladı. Frank Sinatra’nın kızı Tina Sinatra, reklamı “heyecan verici ve gerçek ötesi” olarak tanımlarken, bunun zamansız yaratıcılığı ve nesiller arası iş birliğini kutlayan çığır açıcı bir çalışma olduğunu belirtti.
Kaynak: Design Taxi