Yaratıcı ve arabuluculardan oluşan yeni bir reklam ajansı: Cian İstanbul
Cian İstanbul (Creator-Intuitonal-Advertising-Negotiator), bu ay başında iş başı yaptı. Kariyerinde sırasıyla Leo Burnett, Güzel Sanatlar Saatchi & Saatchi, Alametifarika, Havas, McCann, Karpat, Cheil ve Karbonat ajanslarında kreatif direktörlük ve yöneticilik yapan Cihan Kavaklıpınar; insanların eşsiz yeteneklerini sergileyebilecekleri uygun iklimi yaratmak amacıyla arkadaşlarıyla yeni bir yola çıkıyor.
Ajans Kurucusu Cihan Kavaklıpınar, “İyi bir reklamcının üç şeye sahip olması lazım: Bilgi, ilgi, sezgi. Bilgi ve ilgi, günümüzde herkes tarafından her yerden ulaşılabilir oldu. Sezgi ise hala insana ait eşsiz bir hazine. 1960’lar Mad Men reklamcılığından beri, sezginin gücüne en çok ihtiyaç duyduğumuz dönemdeyiz. Bu yüzden, Cian İstanbul’un merkezinde sezgisel reklamcılık var. Biz, en saf halimizde yaratıcı-arabulucu reklamcılar olarak kültürü etkileyen, insanların davranışlarını değiştiren ve iş değeri yaratan fikirlerin peşindeyiz” diyor.