“Yaşlanmak hiç bu kadar güzel görünmemişti”
Dove, yaşlanmanın güzelliğini ve ayrıcalığını kutlayan yeni kampanyası ile stil sahibi yaşlı kadınları ön plana çıkarıyor ve yaşlılığa karşı ön yargıları tersine çeviriyor.
Dove’un yeni kampanyası Beauty Never Gets Old- Güzellik Asla Yaşlanmaz, güzellik endüstrisinin yaşlanma karşıtı klişelerine meydan okuyarak, her yaştan kadının güzellik algısına dair gerçekçi bir bakış açısı sunuyor.
Edelman iş birliğiyle hazırlanan kampanya, yaşlanmayı bir tehdit değil, bir güç olarak görmenin önemini vurguluyor ve 60 yaş üstü gerçek kadınların yer aldığı görsellerle, yaşlılığın stil, güç ve özgüvenle dolu olduğunu kanıtlıyor. Kampanya yer alan 10 yaşlı kadın, canlı ve gösterişli bir şekilde betimlenerek yaş ayrımcılığı ters yüz ediliyor.
Meghan Trainor’un hit pop şarkısı “Me Too” ile renklenen kampanya, uzun süredir “büyükannelerin kullandığı bir ürün” olarak algılanan Dove Beauty Bar’ın 67. yıldönümünü kutlamak için hazırlandı.