Yazın “haz” dolu hali: Magnum!
“Haz otoritesi” Magnum yine haz dolu bir yazı ardında bırakmaya hazırlanıyor. Bu yıl tanıttıkları iki yeni lezzet, Magnum Chill ve Magnum Euphoria’nın kısa sürede büyük ses getirdiğini söyleyen Magnum Türkiye Marka Müdürü Serkan Oğuz ile Magnum Cannes Partisi’nden Pınar Deniz ile olan iş birliklerine, iletişim stratejilerinden “MAGNUM 5 SENSES OF PLEASURE” deneyim alanına dek hazzın panoramasını çıkardık…
Magnum Chill ve Magnum Euphoria olmak üzere iki yeni lezzet sundu Magnum bu yaz. Yeni lezzetler tüketicide nasıl karşılık buldu?
Magnum olarak bu yıl tanıttığımız iki yeni lezzet, Magnum Chill ve Magnum Euphoria oldu. Magnum Chill, kendinle başbaşa kalmanın hazzına odaklanırken, Magnum Euphoria, anı dolu dolu yaşamanın hazzını öne çıkartıyor. Bu iki yeni lezzet, “Haz Peşindeysen” mottomuzla uyumlu bir şekilde, her bir tüketicinin kendi moduna hitap etmeyi hedefledi. Yeni lezzetlerimizin tanıtımında ilk olarak global reklam filmimizi ülkemize uyarladık ve “Haz Ekspresi” konseptini yansıttık. Tren garında başlayan filmimiz, her bir vagonunda Magnum’un yeni lezzetlerinin modlarını yansıttı. Magnum Euphoria’nın pembe dünyası enerjik ve dinamik şekilde yansıtılırken Magnum Chill’in mor ve tonlarından oluşan dünyası dingin ve sakin bir şekilde kameralara yansıdı. Burada tüketicimize vermek istediğimiz mesaj aslında her anda Magnum lezzetleri ile hazzın yanlarında oluşuydu.
Magnum Chill ve Magnum Euphoria, tüketiciye sunulmasından itibaren kısa sürede büyük bir ilgiyle karşılandı ve sosyal medya platformlarında da büyük bir ses getirdi. İki ürün de Magnum’un inovatif ve kalite odaklı yaklaşımını yansıttı ve dondurma severler tarafından büyük bir beğeniyle karşılandı. Magnum’un sosyal medya hesapları üzerinden yapılan paylaşımlar ve tüketici geri bildirimleri de bu beğeniyi doğruladı.
Haz tutkunlarına özel çekilişleriniz her yıl büyük ilgi görüyor. Bu yıl kampanya kurgunuzu nasıl oluşturdunuz?
Her yıl olduğu gibi bu yıl da Magnum ile haz tutkunlarına özel bir çekiliş düzenledik ve yine ülke genelinde büyük bir ilgiyle karşılandı. Kampanyamızı daha geniş kitlelere duyurmak adına hem Magnum’un yeni lezzetlerinin hem de çekiliş hediyelerimizin yer aldığı bir reklam filmi çektik. Amacımız Magnum’la çıkılan her yolculuğun farklı yolculuklara kapı açtığını göstermekti. Pek tabii filmde, haz yolculuğunun sonu bu yılki hediyelerimiz olan Magnum Euphoria ve Magnum Chill renginde Porsche Taycan’lara çıkıyordu. Reklam filmimizin yapımını Riders Film üstlenirken yönetmen koltuğunda Wolfberg oturdu. Reklam filmimizi, tüketicilerimizle buluşturmadan önce bir test sürecinden geçiyoruz.
Bu yılki filmimiz ise yapılan tüm araştırmalardan en üst puanları aldı ve biz de bu sonucun gururuyla medya kanallarında filmimize yer verdik. Bu sene çekilişimizde katılımcılar arasından 2 şanslı kişiye yeni lezzetlerimiz Magnum Euphoria ve Magnum Chill renginde Porsche Taycan kazanma şansının yanı sıra 2 ayda 1 yaptığımız bir çekilişle de 30 kişiye 200.000TL değerinde Magnum Card kazanma fırsatı sunuyoruz. Katılımlarımız anlık olarak 10 milyonu aşmış durumda. Magnum olarak, tüketicilerimizin haz peşinde olduğu nice projeyle buluşturmaya devam edeceğiz.
Bu iki yeni lezzetin Magnum Cannes Partisi’ndeki kutlamaları da büyük ses getirmişti. Magnum için bu yıl Cannes nasıl geçti? Magnum Türkiye’nin onur konuğu olarak Pınar Deniz’i seçmesinin ardındaki içgörüler nelerdi?
Bu yıl, 77. Uluslararası Cannes Film Festivali kapsamında düzenlenen Magnum Cannes etkinliklerinde Türkiye onur konuğu olarak Pınar Deniz’i ağırladık. Pınar Deniz, başarılı oyunculuğunun yanı sıra zarafetiyle de genç jenerasyonu önemli derecede etkiliyor. Magnum ile Pınar Deniz arasında güçlü bir uyum oluştu. Her ikisi de yenilikçi, modern ve özgün olmayı hedefliyor ve bu hedefe yönelik hareket ediyor. Pınar Deniz’in kendine güvenen imajı markamızla örtüştü ve sonucunda hepimizim keyif aldığı bir birliktelik ortaya çıktı.
Cannes’da Kein Magazine de kreatif içerikleriyle bize eşlik etti. Disiplinler arası bakış açısıyla Cannes sokaklarında Magnum dünyasını fotoğraf ve videolarla görsel şölene dönüştüren bir iş ortaya çıktı. Her yıl ünlü isimlerle birlikte Cannes etkinliklerine birbiriyle enerjisi uyan ve beraber olmaktan keyif alacağına inandığımız influencer ekipleriyle birlikte gidiyoruz. Bu yıl sevgili Cemal Can Cansever, Aslı Sümen, Ahmet Aksöz ve Zeynep Deniz Köse bizlere eşlik etti. Ortaya çıkan dijital içerikler bu dörtlünün enerjisini ortaya koydu ve Emre Duymaz’ın içerikleriyle Magnum’un haz dolu anları sosyal medya platformlarında da içerik üreticilerimiz sayesinde büyük yankı uyandırdı.
Bu yıl da her zaman ki gibi Cannes tam bir ekip işiydi diyebiliriz. Öyle ki hem Pınar Deniz, hem influencerlarımız hem de kreatif ekiplerimizle iş birliğimizi İstanbul’a da taşıdık.
İletişim stratejiniz kapsamında Türkiye’de neler yaptınız?
Magnum Türkiye olarak bu sene iletişim stratejimizi çok yönlü ve kapsamlı bir şekilde planlayarak uygulamaya koyduk. Stratejimizin temelinde öncelikli olarak, yeni inovasyonlarımız olan Magnum Chill ve Magnum Euphoria’nın tanıtımı oldu. TVC, outdoor ve dijital içeriklerimizin yanı sıra sosyal medya kanallarına da aktif şekilde kullandık. Ardından Cannes’daki global etkinliğimizde Pınar Deniz’le beraber yeni ürünlerimizin dünyalarını tüm proje süresince tüketicilerimize yansıttık.
Cannes’daki etkinliklerin yanı sıra, Türkiye’de de çeşitli PR aktiviteleri ve sosyal medya kampanyaları gerçekleştirdik. Özellikle genç ve dinamik tüketici kitlesine hitap eden dijital kampanyaları, marka görünürlüğünü artırmak için stratejik olarak kullandık.
Magnum olarak yıllardır “haz otoritesi” oluşumuzu bu yıl daha da pekiştirmek istedik. ülkemizde bir ilke imza atıp “MAGNUM 5 SENSES OF PLEASURE” adıyla Galataport İstanbul’da açılan, 5 duyuya hitap eden deneyim alanı tasarladık. Bu sayede Magnum’un hazzı ele alış biçimini tüketicilerimize birebir aktarmamıza olanak sağladı. MAGNUM 5 SENSES OF PLEASURE’ın açılışını keyifli bir lansmanla kutladık. Pınar Deniz’le Cannes’da başlayan yolcuğumuz açılış etkinliğimizde de devam etti. Pınar Deniz ev sahipliğinde gerçekleşen davetimizde, konuklarımız alanı keşfedip Magnum dünyasının bir parçası gibi hissederken, son dönemlerin popüler müzik grubu Avangart Tabldot eşliğinde kendini müziğin ritmine bıraktı.
Deneyim alanında Magnum neler vadediyor? Neler yapıyor?
Magnum, “MAGNUM 5 SENSES OF PLEASURE” deneyim alanı ile 5 duyuyu hedef alan bir haz deneyimi sunduk. Galataport İstanbul’da açılan bu alanda 31 Temmuz’a kadar ziyaretçilerimizi ağırladık ve tüm duyularıyla Magnum hazzını deneyimlemelerini hedefledik. Bu deneyim alanı, her odasında farklı bir duyuyu ön plana çıkararak, ziyaretçilere duyusal bir yolculuk yaşattı.
Magnum olarak, Göz ve Haz odasında görsel haz yolculuğuna, His ve Haz odasında dokunsal deneyim yolcuğuna, Koku ve Haz odasında aromalarla anılara olan yolculuğa, Ses ve Haz odasında ise seslerle hazzın yolculuğuna çıkma fırsatı sunmuş olduk. Tat ve Haz alanındaysa haz peşinde koşan ziyaretçiler tüm duyusal deneyimlerinin ışığında kendi Magnumlarını yaratarak haz yolculuğunu zirvede tamamlamalarını sağladık. Ayrıca, Magnum Euphoria ve Magnum Chill lezzetlerinin temsil edildiği Pleasure Express odası da bu yolculuğun bir parçası olarak ziyaretçilerle buluştu. Magnum, bu deneyimle markanın inovasyon ve kalite odaklı yaklaşımını somutlaştırarak tüketicilere unutulmaz anlar yaşattı.