Yemeksepeti, yemek kartlarına da rakip oluyor
Yemeksepeti, hibrit çalışma modeline geçen şirketler ve çalışanları için Kurumsal Cüzdan uygulamasıyla bulut yemekhaneler yaratıyor. Yemeksepeti’nin bu “Kurumsal Cüzdan” adımı yani dijital yemek kartı uygulaması yöneticilerin hayatını kolaylaştırırken öte yandan yeni bir rekabet ortamı yaratıyor. Uzun yıllardır faaliyet gösteren, özellikle KOBİ’ler arasında yaygın olan ve 200 binden fazla kişiye istihdam sağladığı bilinen yemek kartı sektörünün konuyla ilgili nasıl bir karşılık vereceği de merak konusu…
Yemeksepeti, özellikle pandemi dönemiyle birlikte hibrit çalışma modeline geçen şirketlerin ‘’yemekhaneleri açacak mıyım, yemek sayısını nasıl ayarlayacağım’’ sorularına Kurumsal Cüzdan uygulamasıyla çözüm buluyor ve bulut yemekhaneler yaratıyor. 30 binden fazla restoranda geçerli olan Kurumsal Cüzdan sayesinde hem şirketlere hem de ister evden ister ofisten çalışmayı tercih eden çalışanlara farklı kolaylık ve avantajlar sağlanıyor. Kurumsal Cüzdan uygulaması Türkiye’de bu sektörde bir ilk ve tek olarak ayrıca dikkat çekiyor.
Yemeksepeti Kurumsal Cüzdan şirketler ve çalışanları için bulut yemekhaneler yaratıyor
Kurumsal Cüzdan ile şirketler, çalışanlarının Yemeksepeti Cüzdanı’na tıpkı dijital bir yemek kartı gibi aylık kullanım tanımlayarak Yemeksepeti’ne kayıtlı binlerce restoran üzerinden sipariş verebilmelerini sağlıyor. Şirketler Kurumsal Cüzdan’ın tanımlama esnekliğiyle ofis yemekhaneleri açık olsa da belirli günler evden çalışanlarına sadece evden çalıştığı gün için bile kullanım tanımlayabiliyor. Böylece hibrit çalışma modeline geçen şirket ve çalışanlara hızlı, kolay ve temassız alışverişiyle Kurumsal Cüzdan eşlik ediyor.
Kurumsal Cüzdanı finans, hizmet, hukuk, eğitim, sağlık, sigorta, sosyal hizmetler, medya ve iletişim gibi birçok farlı sektörden şirket kullanıyor. 30 binden fazla restoranda geçerli olan Kurumsal Cüzdan uygulamasının 2021 Ağustos ayı itibarıyla yaklaşık 7 bin kurumsal müşterisi var.
Yeni nesil ödeme sistemi Kurumsal Cüzdan kullanımındaki artış ile ilgili Yemeksepeti Chief Product Officer’ı Nedim Nahmias: “Dijitalleşme son birkaç yıldır tüm dünyada ve neredeyse her sektörde iş yapış şekillerimizin merkezindeydi. Pandemi ile bu sürecin daha da hızlanması ve dünyanın dijitalleşmeye öngörülenden daha fazla uyum sağlaması kaçınılmaz oldu. Bu uyumdaki artışı Kurumsal Cüzdan kullanıcı sayılarında da görebiliyoruz. Yeni dijital dünya sürekli gelişim gösterdiği için şirketlerin çok daha dinamik olmayı hedeflediği bu süreçte Kurumsal Cüzdan kullanıcısı şirketler hem çalışana değer politikalarına ek bir dijital çözüm sunuyor, hem de bütçe yönetimi, yemek israfı gibi konularda avantaj kazanıyor. Yemeksepeti olarak en yeni teknolojiyi her zaman merkezimize alıyor ve yeni nesil çözümler üzerinde çalışmaya devam ediyoruz” dedi.
Yemeksepeti’nin geniş müşteri tabanını ve pazarlama için ayırabileceği bütçeleri düşünürsek, yemek kartları için küçümsenmeyecek bir rakip olacağını söylemek yanlış olmaz. Firmanın bu alana girişi diğer kartları ne kadar etkileyecek bilinmez ancak, müşterileri çekmek için sunulacak kampanyaların en azından kurumsal firmalar için cazip fırsatlar sağlayacağı kesin gibi görünüyor.
LinkedIn’in hikayesi Eylül sonunda bitiyor – Son 24 saatin gündemi