Yeni dünyanın yeni şifresi: İyi Yaşam
Çevre duyarlılığımızla birlikte kelime dağarcığımızda sürdürülebilirlik, toplumsal fayda gibi kavramlar yer etmiş, farkındalığımızı da artırmıştı. Ancak pandemiyle birlikte iş kavramsal farkındalığın ötesine taşındı. Önceliklerimizin ilk sırasına “iyi yaşam” tanımı ya da daha doğru bir tanımla arayışı bir anda yerleşiverdi. Bundan böyle, hangi sektörden olursa olsun, markalar tüketicilerine yeni bir değer önerisiyle gidecek. “İyi yaşam” bir kavram olmaktan çıkıp zorunlu bir aksiyon planına hatta stratejiye dönüşecek.
Yeme içme alışkanlıklarımızın kökten değiştiği bu süreçte “iyi yaşam” kavramının anlamını konuşmak ve bu alanda yürüyeceklere rehberlik etmek üzere Nestlé Sütlü İçecekler İş Birimi Genel Müdürü Buse Aksu Özgen ile Marketing Türkiye New Step’de buluşacağız. Yeni Dünyanın Şifresi: İyi Yaşam temasıyla alışkanlıklarımızın ve dünyaya bakış açımızın nasıl değiştiğini anlatacağız. Bu yolculukta bize Nestlé’nin uzun yıllara dayanan iyi yaşam vizyonu ilham verirken günümüzden örneklerle anlamı pekiştireceğiz. Bekleriz…
Marketing Türkiye New Step – Yeni Dünyanın Şifresi: İyi Yaşam, 10 Aralık Perşembe günü saat 16:00’da Marketing Türkiye sosyal medya hesaplarında canlı yayınlanacak.