Yerel Yönetimlerin başarısı Brandverse’te ödüllendiriliyor
Social Media Awards Turkey, en başarılı marka ve projeleri artık Brandverse Awards evreninde ödüllendiriyor. Social Media Awards Turkey’nin önceki yıllarda ödüllendirme yapılan tüm bölüm ve kategorileri “Sosyal Medya ve Dijital” altında yer alıyor. Üstelik bu yıl, yerel yönetimlerin sosyal medya ve dijitaldeki iletişim çalışmalarının değerlendirileceği yeni bir kategori de mevcut. Sosyal Medya ve Dijital bölümü altında yer alan Yerel Yönetim İletişimi için Özel Gün Kampanyası, Sayfa ve Topluluk Yönetimi, Sosyal Sorumluluk İletişimi ve Gerçek Zamanlı Kampanya kategorilerine 5 Mayıs’a dek başvuruda bulunabilirsiniz.
Brandverse Awards dahilinde yerel yönetimlerin sosyal medya ve dijitaldeki iletişim çalışmaları için de özel bir bölüm yer alıyor. Katılımcılar bu bölüm altında yarışmak istedikleri kategorilere başvuru yaparak yarışmaya dahil olabilecek, yaptıkları çalışmalarla farklarını ortaya koyabilecekler. Gelin hep birlikte “Yerel Yönetim İletişimi” bölümünde yer alan kategorilere bir göz atalım…
Sayfa ve Topluluk Yönetimi
Dijital kanallarda hayran topluluğunu oluşturup en iyi yöneten, takipçi kitlesiyle güçlü iletişim kuran ve marka elçileri ile çift yönlü ilişkiler yöneten yerel yönetim iletişim stratejileri bu kategoride değerlendirilecek. Bu kategoriye başvurularda case video zorunlu değil.
Özel Gün İletişimi
Sosyal medyada önemli günlere ilişkin hazırlanan en başarılı kampanyaları, içerikleri ve çalışmaları değerlendiren bu kategoriye Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube başta olmak üzere bir veya birden fazla sosyal medya kanalında özel günlerle ilgili gerçekleştirilen yerel yönetim çalışmaları katılabilir. Kampanyaların resmi bayramlar, anneler günü gibi özel günler, tüm Türkiye ya da belli bir yerel bölge tarafından takip edilen spesifik günlere ilişkin çalışmalar olmaları ve ilgili özel günde veya öncesinde yayınlanmaları gerekiyor.
Kategoriye katılan çalışmaların sosyal medya odaklı olmalı. Çalışmalar web siteleri ve konvansiyonel medya gibi diğer kanallarla da desteklenmiş olabilir. Bu kategoriye başvurularda case video zorunlu değil.
Gerçek Zamanlı İletişim
Gündemdeki olaylara ilişkin hazırlanan yaratıcı kampanyalar ve sosyal medya paylaşımlarının yarıştığı Gerçek Zamanlı Kampanya kategorisi, yerel yönetimlerin sosyal medyada hızlı ve doğru karar alma başarılarını değerlendirecek.
Bu kategoriye katılacak proje, içerik ve kampanyaların sosyal medyadaki gündeme ilişkin yaratıcı, hızlı ve kullanıcı etkileşimi odaklı çalışmalarla gündeme dahil olması gerekiyor Bu kategoriye başvurularda case video zorunlu değil.
Sosyal Sorumluluk İletişimi
Yerel yönetimler tarafından doğrudan sosyal medya üzerinden kurgulanan veya sosyal medyaya uyarlanan yaratıcı ve/veya etkili sosyal sorumluluk projeleri bu kategoride yer alabilir. Bu kategoriye başvurularda case video zorunlu değil.
Detaylar brandverseawards.com‘da…