Yıla damga vuran 6 kampanya…
Her gün onlarca yeni kampanya yayınlanıyor, sayısız mecra yeni reklam kampanyalarıyla dolup taşıyor. Kuşkusuz tüketicileri hedefleyen mesaj bombardımanı günbegün şiddetlenirken bu yoğunluk arasından sıyrılarak tüketicinin dikkatini cezbetmek, daha da önemlisi aklına girip gönlünde yer etmek de gittikçe zorlaşıyor. Ancak maharetli iletişimler ortaya koydukları büyüleyici fikirlerle tüm o iletişim karmaşasından sıyrılıp tüketiciyi etkilemeyi başarıyor…
Reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi alanlarında üretilen en başarılı işlerin yarıştığı Brandverse Awards, işte o büyüleyici işleri 6 Grand Prix ile ödüllendirdi… Gelin yıla damga vuran 6 kampanyaya hep birlikte bakalım…
Büyüleyen işler Grand Prix’ye uzandı…
1-“Bir Kız Çocuğu Değişir, Dünya Değişir”
Film Bölümü’nde büyük ödül TBWA\Istanbul’un Sabancı Vakfı için hayata geçirdiği “Bir Kız Çocuğu Değişir, Dünya Değişir” projesine gitti.
2-“Kiğılı Tomorrow”
Craft Bölümü’nde “Kiğılı Tomorrow” projesiyle Kiğılı Grand Prix almaya hak kazandı.
3-“Otizmli Bireyler İş Gücünde”
Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik Bölümü’nde Eker’in “Otizmli Bireyler İş Gücünde” projesi büyük ödülün sahibi oldu.
4-“Koton Future of Fashion”
ME Creative Technology Agency’nin Koton için hazırladığı “Koton Future of Fashion” çalışması Deneyim Tasarımı Bölümü’nde Grand Prix’nin sahibi oldu.
5-“Görülmemiş Teklif”
Brandverse Awards’ta bu yıl VMLY&R Istanbul, Biryudumkitap için gerçekleştirdiği “Görülmemiş Teklif” projesiyle Sosyal Medya ve Dijital Bölümü’nde Grand Prix aldı.
6-“11 dakikada 1”
VMLY&R Istanbul’un Vodafone Türkiye için hazırladığı “11 dakikada 1” kampanyası Medya Bölümü’nde Grand Prix’ye uzanan çalışma oldu.
Ayrıca bu yıl Sosyal Medya ve Dijital – SocialBrands Veri Analitiği Ödülleri Bölümü’nde başarılı sosyal medya yönetimiyle öne çıkarak Grand Prix alan marka Baykar oldu….
Pazarlamanın en iyileri Brandverse Awards’da ödüllerine kavuştu…