“Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması için son başvuru tarihi 30 Ocak’a uzatıldı
İnovasyon gücüyle tüketicilerin kalbinde özel bir yer edinen markaları ön plana çıkaran ve bu yıl 8. kez düzenlenen “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının saha süreci büyük bir ilgiyle devam ediyor! Marketing Türkiye adına YouGov Türkiye’nin yürüttüğü, beyaz eşyadan gıdaya, 13 farklı kategoride trendleri belirleyecek bu prestijli araştırmaya markalardan yoğun talep gelmesi nedeniyle son başvuru tarihi 30 Ocak’a kadar uzatıldı!
Bu yıl 8’inci kez düzenlenecek olan “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırması için Marketing Türkiye ve YouGov Türkiye kolları sıvadı. Marketing Türkiye için YouGov Türkiye tarafından yürütülen araştırma, 2024’te inovasyonla dikkat çeken marka ve ürünlerini ortaya koyacak.
Başvuru Koşulları
İsteyen firmalar aşağıdaki kriterleri dolduran SKU’lar ile yarışmaya ücretsiz olarak katılabiliyor:
- Lansmanı 1 Ocak 2024 tarihinden sonra yapılmış,
- Pazar dağılımı yüzde 20’nin üzerinde veya minimum yüzde 3 penetrasyona sahip,
- Tüketici tarafında karşılanmayan bir ihtiyaca inovatif şekilde hizmet veren,
- Pazarda olan bir ürüne yeni koku/varyant/tat gibi bir yenilik eklemesi,
YouGov Türkiye ve Marketing Türkiye ekibi yukarıdaki şartların karşılandığını onayladıktan sonra katılım süreci tamamlanıyor. Son başvuru tarihi 30 Ocak Cuma…
Başvurularınızı [email protected] adresine gönderebilirsiniz…
Araştırmanın Metodolojisi:
Marketing Türkiye için YouGov Türkiye tarafından düzenlenen “Yılın İnovatif Ürünleri” araştırmasının saha süreci 10-17 Şubat 2025 tarihleri arasında kantitatif olarak yapılacak. Araştırmanın örneklemi; yüzde 50 kadın yüzde 50 erkek, 14-55 yaş arası katılımcılardan oluşacak. Bin kişinin katılımı ile Türkiye temsili bir dağılıma göre yaş, cinsiyet kotaları takip edilecek. Araştırma kapsamında katılımcılara çeşitli kategorilerden ürünler sunularak hangilerinin daha yenilikçi olduğu sorulacak.