“Yılın İtibarlıları”nın belirlendiği The ONE Awards’un bu yılki yenilikleri neler?
Yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşlarını ödüllendiren ilk ve tek etkinlik The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nin beşincisi için sona gelindi. Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen ve zaman içinde pazarlama sektörünün en önemli standartlarından birine dönüşen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri 8 Ocak 2019’da Raffles İstanbul’da düzenlenecek görkemli bir törenle sahiplerini bulacak.
Pazarlama sektörünün lider dergisi Marketing Türkiye ile AKADEMETRE’nin ortaklaşa düzenlediği “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri”nde heyecan dorukta. Bu yıl 50’yi aşkın kategori üzerinden değerlendirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü”nde saha araştırması tamamlanarak ilk üçte kalan markalar belirlendi. Toplam 12 ilde bin 200 kişiyle gerçekleştirilen yüz yüze görüşmeler sonucunda 50’yi aşkın sektörün yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ve bu başarıya ortak olan paydaşları, 8 Ocak 2019’da Raffles İstanbul’da düzenlenecek görkemli bir törenle ödüllerini alacak.
The ONE Awards’un bu yılki yenilikleri
Her yıl olduğu gibi bu yıl da farklı sektörlerden gelen talepler doğrultusunda The ONE Awards’da ölçümlenen kategorilere yenileri eklendi. Böylece 8 yeni kategorinin eklendiği The ONE Awards’da ölçümlenen kategori sayısı 53’e yükseldi. Bu yıl ilk defa ölçümlenen yeni kategoriler ise Süt ve Süt Ürünleri, Motosiklet, Zincir Oteller, Otomotiv Lastiği, Kargo ve Araç Kiralama oldu.