Yılın en iyi marka yüzü Aslı Enver
Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen, “Marketing Türkiye The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” kapsamında “Yılın En iyi Marka Yüzü” seçilen Aslı Enver sorularımızı yanıtladı;
Penti markasının yüzü olan, içtenliği ve sempatikliği ile herkesin sevgisini kazanan Aslı Enver halk oylaması ile layık görüldüğü ödül için duygularını; “Kurumsal bir yeri temsil etmek büyük bir sorumluluk istiyor, güzel temsil edebildiysem ne mutlu bana. Halkın oyları ile bu ödüle layık görülmek gurur ve mutluluk verici. Penti ile çalışmamız samimi bir iş oldu, insanlar bunu hissetmiş olmalı” diyerek ifade etti.
Enver, reklam yüzü olacağı markaları seçerken güvenilirliğin altını çizdi; “Bunu hakikaten samimiyetle söylüyorum Penti zaten dolabımda olan bir ürün olduğu için markaya bir yabancılık hissetmedim. Benimle bağdaşmayan bir ürünle çalışmam, o yüzden hem kullandığım hem de arkasında durabildiğim bir marka olması çok önemli…”
“Popülerlik geçici”
Layık görüldüğü ödülün arkasındaki en hakiki sebep olan “itibar”ın önemini popülerliğin geçici olduğunu vurgulayarak açıklayan Aslı Enver insanların güvenini kazanıp beklentisiz bir şekilde oy verilmesinin gurur verici olduğunu ve doğru yolda olunduğunun göstergesi olduğunu ifade etti.