YouTube çocuklar için güvenlik duvarını yükseltiyor | Son 24 saatin gündemi
Çocukların en sevdiği platformlardan biri olan YouTube, ailelerin çocuklarını daha iyi korumalarına yardımcı olacak yeni bir özellik duyurdu. Bu özellik sayesinde ebeveynler, çocuklarının YouTube’da ne kadar zaman geçirdiğini, hangi videoları izlediğini ve hangi kanalları takip ettiğini görebilecek. Böylece, çocuklar için uygun olmayan içeriklere maruz kalmalarını engelleyebilecekler. Yeni özellik, bu hafta itibariyle dünya genelinde kullanıma açıldı.
Marketing Türkiye ve TikTok, TikTok Ad Talks’ı sunar!
Renkli filtreler, eğlenceli danslar ve viral trendler… TikTok’un renkli ve eğlenceli dünyası son zamanlarda markalar için de vazgeçilmez hale geldi. Tam da bu noktada, Marketing Türkiye ve TikTok önemli bir iş birliğine imza atarak TikTok Ad Talks serisine başlıyor.
İlk bölümü Marketing Türkiye Youtube Kanalı‘nda dün yayınlanan program, ilerleyen süreçte yeni bölümleriyle birlikte izleyicilerle buluşacak.
Vestel’den Avrupa’nın en büyük teknoloji fuarında gövde gösterisi…
Türkiye’de sektörünün çeyrek asrı aşkın süredir ihracat şampiyonu Vestel, dünyanın en önemli fuarlarından Uluslararası Tüketici Elektroniği Fuarı’nda (IFA 2024), dünyanın dört bir köşesine sunduğu ürün ve teknolojileriyle bu yıl 32’nci kez sahne alacak. Üç bin metrekarelik alanında sürdürülebilir geleceği destekleyen ve müşteri deneyimini artıran, teknoloji, tasarım ve sürdürülebilirlik konseptinde çok sayıda ürün sergileyen Vestel, fuarın en büyük standının sahibi oldu. Berlin’de Avrupa’nın ilk “Vestel Express” mağazasını açan markanın CEO’su Ergün Güler IFA’da gerçekleşen basın toplantısında şirketin büyüme planlarını aktardı.
Very Demure, Slay, Brat Summer… Gen Z dili pazarlamaya yön veriyor!
Günümüzde markalar için mesajların doğrudan verilmesi ya da sadece marka bilinirliğinin yüksek olması artık yeterli değil. Özellikle Gen Z söz konusu olduğunda, klasik pazarlama yaklaşımları cazibesini kaybediyor. Bu genç nesil, pazarlamada yaratıcılığı ve kendi kültürüne yakın dili arıyor. TikTok gibi platformlarda viral olan trendlere uygun videolar çeken markalar ise rakiplerini hızla geride bırakıyor.
Peki Gen Z’nin dilinden düşmeyene bu terimler ne demek? İncelemek için TIKLAYIN!
Sosyal medyanın zirvesinde hangi markalar var?
Markalar için dijital dünyada güçlü bir varlık göstermek her geçen gün daha kritik hale gelirken, etkili iletişim stratejileri de başarıyı beraberinde getiriyor. Ürün ve hizmetlerini hedef kitlelerine en etkili şekilde ulaştırmak isteyen markalar, sosyal medyanın sunduğu fırsatları en iyi şekilde değerlendirmek için kesintisiz bir çaba gösteriyor. Peki bu çabanın meyveleriyle sepetini bu ay en çok dolduran markalar hangileri? Yanıtlar SocialBrands eylül listesinden geliyor. İncelemek için TIKLAYIN!