YouTube’dan “Ne izlesem?” derdine son verecek özellik | Son 24 saatin gündemi
YouTube, kullanıcıların içerik keşfetme deneyimini daha hızlı hale getirecek “İzleyecek Bir Şeyler Aç” butonu üzerinde testlere başladı. “İzleyecek Bir Şeyler Aç” butonu, video arama sürecini ortadan kaldırarak kullanıcıların rastgele içeriklere kolayca ulaşmalarını sağlayacak. Bir süredir Android uygulamasında test edilen bu yeni “İzleyecek Bir Şeyler Aç” butonu, basıldığı zaman sizin yerinize beğenebileceğiniz bir video (Shorts içerikler dahil) açıyor. Buton nümüzdeki aylarda hem Android hem de iOS için kullanıma sunulabilir.
Yapay zekayla işe girenlerin sayısı 10 kat arttı
Yapay zeka tabanlı işe alım platformu Onenewone Ono 2024 yılına ait işe alım trendlerini yansıtan analizini paylaştı. Çalışmanın dikkat çeken verilerinden birini, “yapay zekanın yaptığı ön mülakatlardan sürece olumlu devam eden adayların yüzde 80’inin işe alınması” oluşturuyor. Geleneksel işe alım yöntemlerini kullanarak aday arama süreci ortalama 23 saat sürerken, yapay zekayla bu süre ortalama 1 saniye sürdü. Ortalama 42 gün süren işe alım süreçleri, yapay zeka ile ortalama 12 günde tamamlandı.
Analizin tamamını okumak için TIKLAYIN!
2024 Temu’nun yılı oldu! Peki ama neden?
Son 12 ayda Temu, indirme listelerinin zirvesine yerleşerek ChatGPT ve Threads gibi popüler uygulamaları geride bıraktı. Analistlere göre Temu, 2024 yılında toplam satışlardan 50 milyar doları aşmayı hedefliyor. AB Bernstein ve Tech Buzz China’nın projeksiyonlarına göre bu rakam, 2023’teki satışların üç katına ulaşabilir. Temu’nun internet sitesi, dünya genelinde aylık yaklaşık 700 milyon ziyaret alıyor. Apple da geçtiğimiz günlerde Temu’nun, ABD’de iPhone’larda 2024 yılının en çok indirilen uygulaması olduğunu açıkladı.
Influencer marketing’de başarılı stratejinin sırrı ne?
Influencer marketing bugün pazarlama sektörünün en büyük mecralarından biri konumunda. Rakamların da bu konuda neler söylediği “Influencer’lar gelenekseli yendi mi?” dosyasının ilk bölümünde karşılık bulmuş, 2025’te öne çıkması öngörülen trendler ve stratejiler ele alınmıştı… Şimdi ise sırada sektör profesyonellerinin içgörüleri var! “Influencer marketing’de başarılı stratejinin sırrı ne?” sorusunun yanıtını gelin onlardan dinleyelim…
İkinci el alışverişin “en”leri!
Türkiye’nin önde gelen alışveriş platformlarından sahibinden.com 2024’ün alışveriş trendlerini paylaştı. Platform, analiz kapsamında 2024’te “İkinci El” ve “Sıfır Alışveriş” kategorisindeki ilan verilerini ve platformu tercih eden 19.344.315 ziyaretçinin davranışlarını inceledi. Türkiye’nin hobilerine ve ilgi alanlarına ışık tutan çalışma, oyun ve teknoloji kategorilerinin yükselişini gözler önüne serdi.
İkinci el alışverişin “en”lerini incelemek için TIKLAYIN!