“zes”in logosu yenilendi
Türkiye’nin 81 ilinde bin 796 lokasyondaki şarj istasyonları ile elektrikli araç şarj istasyonu işletmeciliği ile enerji verimliliği alanında uzmanlaşan “zes”, yenilenen logosuyla marka imajını tazeliyor.
Logo tasarımı ve görsel dünyasında yaptığı değişiklikle “zes”; temiz bir geleceğin, elektrifikasyonun ve yenilenebilir enerji çözümlerinin simgesi olmayı hedefliyor. Mavi ve yeşil renklerle buluşan yeni logo, aynı zamanda karbon nötr olma hedefi ile uyumlu bir geleceği temsil ediyor. Bu renkler, markanın çevreye karşı duyduğu sorumluluğu ve sürdürülebilir bir geleceğe olan taahhüdünü de simgeliyor.
Doğal ve sade bir yapıya kavuşturulan logo minimalist bir yaklaşımla küçük harflerle tasarlanırken, renkler arasındaki geçişle markaya genç ve dinamik bir vurgu yapılıyor ve sürdürülebilirliğe dikkat çekilmek isteniyor.
Türkiye’nin dört bir yanına yayılan elektrikli araç şarj istasyonu ağı ile “zes”, enerji verimliliği alanında da gerçekleştireceği tüm projelerini aynı marka çatısı altında toplama kararı aldı. Bu kararın arkasında, tek bir marka ile hizmet verdiği alanlarda liderlik yapma ve sürdürülebilirliğin öncüsü olma amacı yatıyor.