Zorlu Enerji, sektöründe “Yılın En İtibarlısı” seçildi
Zorlu Enerji, halk oylaması ile 2021 yılının en itibarlı markalarının belirlendiği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde “Yılın En İtibarlı Enerji Markası” ödülünün sahibi oldu.
Marketing Türkiye ve araştırma şirketi Akademetre iş birliğiyle, Türkiye genelinde 1200 kişiyle yüz yüze yapılan görüşmeler sonucunda gerçekleştirilen “İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü” araştırması sonucunda The ONE Awards kazananları ödüllerine kavuştu. Yıl içinde itibarını en çok artıran marka ve paydaşların ödüllendirildiği etkinlik kapsamında Zorlu Enerji, sektöründe itibarını en çok artıran marka olarak ödüle layık görüldü.
Kuruluşundan bu yana kararlılıkla topluma ve çevreye değer katan çalışmalarda bulunan Zorlu Enerji, bu çalışmalarıyla enerji sektörünün gelişimine katkıda bulunmayı amaçlıyor. Zorlu Enerji’nin toplumun ve gezegenin refahını göz önünde bulundurarak faydalı işler ortaya koyduğunu belirten Zorlu Enerji CEO’su Sinan Ak, sözlerini şöyle sürdürdü:
“Geçtiğimiz yıl enerji sektöründe fosil yakıtlardan yenilenebilir enerjiye geçişin ve dijital dönüşümün hızlandığı önemli bir yıl oldu. Biz de bu süreçte Zorlu Enerji olarak işimizi; elektrik üretmek, dağıtmak ve satmanın bir adım ötesine taşıyarak akıllı teknolojiler ve dijital çözümlerle şekillendirmeyi sürdürdük. Hizmet kalitemizi yeni dünya ve yaşam standartları doğrultusunda geliştirmek en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor. Bu kapsamda ‘önce insana ve çevreye saygı’ anlayışıyla; topluma ve çevreye değer katan ve fark yaratan işlere imza atmaya çalıştık.
Vizyoner, yenilikçi, değer katan, fayda üreten ve mükemmeliyetçi bakış açımızı işimize yansıtmaya çalıştık. Tüm bu çabamızın Zorlu Enerji çatı markamıza ve diğer markalarımıza olan itibar katkısını da her geçen gün daha fazla görüyoruz. The ONE Awards kapsamında marka ve itibar değerini en çok artıran enerji şirketi olarak ödüllendirilmekten büyük onur duyduk. Bizi bu ödüle layık bulan değerli halk jürimize, ödülü düzenleyen Marketing Türkiye’ye ve araştırmayı gerçekleştiren Akademetre’ye ve marka bilinirliği ve itibarını artırmamızdaki emeklerinden dolayı tüm Zorlu Enerji Ailesine teşekkürlerimi sunuyorum.”
The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri hakkında
Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle gerçekleştirilen ‘İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü’ araştırması baz alınarak düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri yıl içinde itibarını en çok artıran markaları ödüllendiren ilk ve tek etkinlik. Ödül değerlendirmesi “genel başarı” ve “2021 yılı performansı” olmak üzere iki bölümden oluşuyor. Her iki bölümde de şirketlerin itibarını ve marka değerini belirlemek amacıyla dokuz ana kriter ve bu kriterleri belirleyen 16 alt kriter sorgulanıyor. Jürinin halk olduğu The ONE Awards’da 66 kategoride yıl içinde itibarını en çok artıran markalar belirlendi.