Türkiye’nin ilk yerli, global para transferi ve ödeme platformu UPT, mobil uygulaması UPTION’ın “Hesabından Sınırları Kaldır” reklam kampanyasını yeniden izleyiciyle buluşturdu. 176 ülkeye para transferinin UPTION ile mümkün olduğunu izleyiciye hatırlatmayı hedefleyen şirket, reklam kampanyasını 3D olarak açık hava mecrasına da taşıdı.
Dünya çapında 176 ülkede, 400 bin işlem noktasında hizmet veren, Aktif Bank çatısı altında yer alan Türkiye’nin lider para transfer şirketi UPT, mobil uygulaması UPTION ile aRthuR Istanbul imzası taşıyan “Hesabından Sınırları Kaldır” reklam kampanyasını hayata geçirdi. Televizyon ve radyonun yanı sıra açıkhava mecralarında da yer alan kampanya, 3D açıkhava uygulaması ile de dikkat çekti
UPTION’ın Nişantaşı City’s AVM’nin dijital ekranına yerleştirdiği 3D animasyonunda marka, logosunu para transferini simgeleyen toplar haline getirerek bir top havuzu yarattı. Marka, bu özel animasyonyla uluslararası para transferinin 176 ülkeye yapılabileceğini dikkat çekici bir şekilde anlattı.
Sanatçı Murathan Aksöz tarafından hazırlanan 3D animasyon eylül ayı boyunca Nişantaşı City’s’de yer aldı.
Kampanyanın Künyesi
- Reklamveren: Aktif Bank / UPT Ödeme Hizmetleri ve Elektronik Para A.Ş.
- Reklam Yetkilileri:
- Aktif Bank Pazarlama İletişimi Ekibi: Gamze Gürkan Numanoğlu, Tuğçe İskenderoğlu, Muhsine Kapan, Armel Güvenç
- UPT Ekibi: Aslı Gülen Gündüz, Erkut Eliuz, Tugay Şahin, Sultan Koç Akyüz
- Kreatif Ajans: aRthuR Istanbul
- 3D ve Motion Design: Murathan Aksöz