Listerine’den sinemadaki romantik çiftlerin gönlünü ferahlatan kampanya yayınlandı. Dram filmlerinin revaçta olduğu dönemlerin görsel dünyasına sahip poster, outdoor, film ve sinema uygulamalarıyla bakımsız bir ağzın sebep olabileceği üzüntülere esprili bir dille dikkat çeken “Dram” kampanyası yayında.
Johnson & Johnson’ın sıvı ağız bakım markası Listerine’in kampanyası, romantik yakınlaşmaları romantik komedi tadında başlayan fakat ağız kokusu yüzünden yürek burkan bir aşk hikayesini ekranlara taşıyor. Bakımsız bir ağzın sebep olabileceği üzüntülere esprili bir dille dikkat çeken yeni reklam kampanyası Medina Turgul DDB tarafından hazırlandı. Kampanya, filmlerin yanı sıra ilanlarla da boy gösteriyor.
https://youtu.be/5FRqD5hDgZ8
https://youtu.be/0u8Lph2dZ3U
https://youtu.be/sfSbopKkSY8
Kampanyanın Künyesi:
Reklamveren: Johnson & Johnson / Listerine
Marka Ekibi: Volkan Ramazan, Ecem Coşkun
Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
ECD: Ertuğ Tuğalan
Kreatif Grup Başkanı: Hakan Bıçakcı
Kreatif Direktör: Emre Koç
Kreatif Ekip: Cihan Metin Üstek
Müşteri Grubu: Elifsu Tufan, Azize Civanbay, Dilge Yıldırım
Ajans Prodüktörü: Gülengül Soytürk, Ümit Bak, Nisan Turgul, Aslı Aykut
Prodüksiyon Şirketi: Profilm, Fotosanayii
Fotoğraf: Kerem Çobanlı