Swiss made saat markası WAINER, yeni kampanyasında “Akıllı saat takmayan akıllı erkeklerin tercihi” diyor. WAINER’in yeni reklam kampanyası, gerçek saat tutkunlarını da bir adım öne çıkararak; asi, cesur, lider ruhlu ve tarz sahibi olarak yorumluyor.
WAINER, yeni reklam kampanyasında kullandığı “Akıllı saat takmayan akıllı erkeklerin tercihi!” sloganıyla birlikte gerçek saat markalarının da sözcülüğü görevini üstleniyor.
Gerçek saat tutkunlarının lider ruhlu, kahraman ve tarz sahibi erkekler olduğuna dikkat çeken reklam kampanyasının strateji ve fikir mimarlığı ise, M.A.R.K.A. reklam ajansı ve Ajans Başkanı Hulusi Derici’ye ait.
Bir aksesuar değil, kişilik ifadesi
Arıkan Group Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Serdar Arıkan, “Karakteristik duruşuyla benzersiz saat tasarımının sınırlarını zorlayan Swiss made WAINER, kendi kategorisinde ilham alınan ve öncü markalarından biri olma yolunda ilerliyor. Tam da bu sebeple Arıkan Group çatısı altında yer almasından büyük bir mutluluk duyduğumuz WAINER markamızın vizyonuna yakışır bir reklam kampanyası hayata geçirdik. ‘Akıllı saat takmayan akıllı erkeklerin tecihi!’ söylemiyle akıllı, cesur, lider ruhlu ve tarz sahibi erkeklere seslendiğimiz reklam filmimizde, izleyenleri bir saatten fazlasıyla buluşturuyoruz. Çünkü bizim için önemli olan sadece ürünü satmak değil, onlara kendi kişiliklerini ifade eden bir yaşam tarzı sunmak. Türkiye’nin iddialı reklam ajanslarından biri olan M.A.R.K.A ve Kurucusu Hulusi Derici imzası taşıyan reklam filmimizin her karesinde, WAINER’in zamanı gösteren bir aksesuardan ziyade kişiliğinizin bir ifadesi olduğunu fark edeceksiniz” açıklamalarında bulunuyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: Arıkan Group
Reklamveren Yetkilileri: Serdar Arıkan ve Gözde Ok
Reklam Ajansı: M.A.R.K.A.
Kreatif Direktör: Hulusi Derici, Doğan Mirdoğan
Prodüksiyon Şirketi: Filmevi
Yönetmen: Hulusi Derici