Xiaomi, insanın en değerli hazinesi “anılardır” diyerek ürettiği teknolojilerle bu hazinelerin en iyi şekilde kaydedilmesini, saklanmasını ve yeniden yaşatılmasını anlattığı kısa filmini kullanıcılarıyla paylaştı. Çalışmada her telefon bir “Anılar Müzesi” söylemi öne çıkıyor.
Xiaomi Türkiye Pazarlama Müdürü Fatih Bilek videoyla ilgili: ‘Bu video için yola çıkarken kendimize şunu sorduk, bir insanın en değerli hazinesi nedir? Bu soruya yanıt ararken de aslında bir ömür boyunca tüm bunları sığdırabildiğimiz anılarımızın en değerli hazinemiz olduğunu fark ettik. ‘Anı olsun’ diye telefona sarılıp çektirdiğimiz binlerce hatıra, her şey geride kaldığında zaman makinemizin tek kaynağı haline geliyor. Kullanıcılarımızın en sevdikleriyle en güzel geçirdiği anları sonsuza kadar hatırlayabilmelerini sağlamaktan ve bunu tamamı kendi telefonumuzla çekilmiş bir video ile ifade edebilmekten gurur duyuyoruz’ dedi.
Video filminin yönetmeni Barış Kaya da: “Bir yönetmen olarak cep telefonlarının sahip olduğu görüntülenme teknolojilerinin, beni her zaman video üretmek için motive ettiğini söyleyebilirim. Telefonların tüm bu teknolojik özelliklerinin yanı sıra çok insani ve hayata dair detaylar içerdiğini, aynı zamanda onların gerçek anlamda birer anı yaratan ve geleceğe taşıyan belleklerimiz olduğunu söyleyebilirim. Cep telefonuyla çekilen bu kadar duygusal ve gerçekçi bir projede yer aldığım için çok mutluyum” dedi.
Künye:
- Reklamveren: Xiaomi Türkiye
- Reklam Ajansı: Senfonico
- Prodüksiyon Şirketi: G 11
- Yönetmen: Barış Kaya
- Görüntü Yönetmeni: Fatih Türker
- Sanat Yönetmeni: Devrim Ömer Ünal, Devrim Öngünç
- Yardımcı Yönetmen: Can Aygör
- Ses: İbrahim Aköz
- Set Amiri: Serdar Morkoç
- Işık Şefi: Ali Akın
- Stil: Venhar Kömür
- Makyaj: Ülker Mutlucan
- Saç Stilisti: Gürhan Kalay