Teknosa, Anneler Günü hediyelerinin, annelerin içgörüsüyle alınması gerektiğine vurgu yapan bir reklam filmine imza attı. Sharpcake imzalı film, Anne Intelligence (AI) gücünün bir algoritmanın sağlayamayacağı derinliğine dikkat çekiyor.
Teknosa, Anneler Günü’nü yaratıcı bir reklam kampanyasıyla kutluyor. Anneler Günü yaklaşırken herkesin kafasındaki soru “Bu yıl anneme ne hediye alsam?” oluyor. Gelişen teknoloji ile bu soruya doğru bir cevap bulmak için genelde yapay zekadan destek alınıyor. Teknosa, Anneler Günü reklam kampanyasında, yapay zekanın ötesinde bir kaynağa işaret ederek anne tavsiyelerinin önemini vurguluyor. Teknosa AI yani “Teknosa Anne Intelligence” adını taşıyan bu özel kampanya ile eğer bir tavsiye alınacaksa bunun gerçek annelerden alınması gerektiğini belirtiyor.
Teknosa Anne Intelligence kampanyasıyla hediye tavsiyeleri gerçek annelere soruluyor. Böylece annelere özel, anneleri gerçekten sevindirecek hediye tavsiyeleri ilk ağızdan alınmış oluyor. Reklam filmi, gerçek anne tavsiyelerinin, bir algoritmanın asla sağlayamayacağı bir derinlik ve anlam taşıdığını hatırlatıyor.
Kampanyanın Künyesi
- Reklamveren: Teknosa
- Reklamveren Temsilcileri: Emre Kurtoğlu, Serap Balkan, Aslıhan Dursun, Sevgi Salman, Duygu Eşkara, Caner Duman, Anıl Durmaz
- Reklam Ajansı: Sharpcake
- Ajans Kurucu Ortağı: Tayfun Eker
- Ajans Başkan Yardımcısı: Bahar Taştan
- Yönetici Kreatif Direktör: Odisseas Sevsevme
- Yönetici Strateji Direktörü: Pamir Gündüz
- Yönetici İçerik Direktörü: İpek Tığlı
- Yönetici Tasarım Direktörü: Noyan Küçüközcan
- Kreatif Ekip: Hikmet Sungur, İrem Nacaklı, Sümeyra Altunok
- Strateji Ekibi: Güzin Turgut
- Marka Ekibi: Elçin Temel, İpek Damla Türkmen
- Sosyal Medya Ekip: İpek Başbuğ, İdil Bensusan
- Prodüktör: Mert Bilen
- Prodüksiyon Şirketi: SKOK
- Yönetmen: Duygu Güzelmeriç
- DOP: Olcay Oğuz
- Post Prodüksiyon: Roots