Aptamil Çocuk Devam Sütleri; “Sizin hikayeniz, bizim uzmanlığımız” diyerek hayata geçirdiği yeni kampanyasında, oyuncu Aslı Enver ile anne sütü mucizesinin peşine düşüyor.
Geçtiğimiz sene annelik yolculuğuna başlayan Aslı Enver, Aptamil Çocuk Devam Sütleri’nin “Mucize” adını verdiği yeni iletişim kampanyasının yüzü oldu. Aslı Enver’in yer aldığı kampanyada Aptamil Çocuk Devam Sütleri geniş ürün portföyü ve anne bebek platformu İlkadımlarım ile ebeveynleri, bebeklerinin beslenme hikayelerinde destekliyor.
“Sizin hikayeniz, bizim uzmanlığımız”
Nutricia Anne Sütü Araştırma Merkezi, 50 yılı aşkın süredir anne sütünün bağışıklığı destekleyen mucizevi içeriğini araştırıyor. Son araştırmalarıyla her geçen gün geliştirdiği çocuk devam sütleri ile bebeklerin beslenme hikayelerine destek olabilmek için çalışıyor. Aslı Enver’in yüzü olduğu Aptamil Çocuk Devam Sütleri, #mucize kampanyası ile bebekler sabırsızlandığında, gecenin bir yarısında, gönlünce paylaşmak istediğinde ebeveynlerin yanında olduğunu vurguluyor. Her ebeveynlik yolculuğunun eşsiz bir hikaye olduğuna inanan marka bu yeni kampanyasında Aptamil Çocuk Devam Sütü ve İlkadımlarım platformunu öne çıkarıyor.
Nutricia Uzman Beslenme Ürünleri Pazarlama Lideri Sibel Yüksel:
“Yeni kampanyamızda söze, ‘Mucizelere inanır mısınız?’ diye başlıyoruz ve mucizevi anne sütünün 50 yıldır bağışıklığa etkilerini araştıran bir marka olarak, beslenme hikayelerinde yeni anne ve babaları desteklemek öncelikli amacımız. Aptamil Çocuk Devam Sütleri olarak, hem ürünlerimizle hem de İlkadımlarım gibi bebek beslenmesi ve bakımı hakkındaki bilimsel bilgileri uzmanlar aracılığıyla ücretsiz olarak sunan servislerimizle bu mucizevi yolculuklarında yeni ebeveynlerin daima yanlarındayız. Tam da bu noktada, samimiyetiyle herkesin çok sevdiği bir isim ve bir anne olan Aslı Enver ile hayata geçirdiğimiz yeni kampanyamız #mucize ile Nutricia uzmanlığımızı, ebeveynlerin gerçek hikayeleri ile buluşturmayı hedeflemekteyiz. Bu hedef doğrultusunda kampanya kapsamında 4 farklı reklam filmini tüketicilerimizle buluşturmanın heyecanını yaşıyoruz.”
Kampanya Künyesi:
- Reklamveren: Aptamil Çocuk Devam Sütleri
- Reklamveren Ekibi: Verda Duysak, Sibel Yüksel, Ece Demirel, Sinem Simge Kerpiççi, Zeynep Çakır, Yağmur Topçu, Neslihan Üzüm, Esin Çömlekçioğlu, Şeyma Özhan, Beril Topçu
- Reklam Ajansı: Medina Turgul DDB
- President&CCO: Ertuğ Tuğalan
- President&Chief Commercial Officer: Canan Ayvacı
- Yönetici Kreatif Direktör: Hakan Bıçakçı
- Kreatif Grup Lideri: Onur Evin, Şeyma Keklik
- Kreatif Ekip: Hamza Kocadayı, Emine Kartal, Beyza Tuna
- Müşteri Grup Direktörü: Müge Bozkurt
- Müşteri İlişkileri Ekibi: Ecem Görgün, Asil Kaan, Eylül Karslıoğlu
- CSO: Berkant Avcı
- Stratejik Planlama: Beste Atasoy, Merve Oynargül
- Ajans Yönetici Prodüktörü: Ümit Bak
- Ajans Prodüktörü: Zeynep Tanyeli
- Grafik Tasarım: Ebru Özbay, Ali Kaan Toprak
- Yapım Şirketi: 25 Film
- Yönetmen: Ali Taner Baltacı
- Fotoğraf Şirketi: PPR İstanbul
- Fotoğraf Sanatçısı: Koray Parlak
- Post Prodüksiyon: 1000 Volt Production
- Müzik: Jinglehouse
- Medya Ajansı: Wavemaker
- PR Ajansı: PR House