Arçelik, 5 Aralık Dünya Türk Kahvesi Günü’nü CGI teknolojisiyle hazırladığı reklam filmiyle kutladı. Türk kahvesine doyamıyorum diyenlere Dünya Türk Kahvesi Günü’nde şaşırtıcı bir sürpriz sunan markanın iletişiminde de başrolde inovatif kahve makinesi Telve yer alıyor.
Arçelik’in Türk Kahvesi Makinesi kategorisini yaratan ürünü Telve, 2004 yılında ilk kez pazara sunulmasından bu yana tüketicilerin ihtiyaçları doğrultusunda çeşitlenip, yenilenmeye devam etti.
İlk tekli telve 2006’da müşterilerle buluştu. 2015 yılında tasarımı değişen yeni nesil telve uluslararası ölçekte prestijli pek çok ödüle layık görüldü. 2016’da 7 farklı aroma seçeneğiyle ilk kapsüllü Türk kahve makinesi, 2017 yılında yoğun kullanımın olduğu işletmeler için her ayrıntısı profesyonelce düşünülen ve tek seferde 9 fincan kahve pişirme kapasitesine sahip Telve Pro önemli kilometre taşları oldu.
CookSense® teknolojisi ile her fincanda bol köpüklü gerçek Türk kahvesi lezzeti sunan Arçelik Telve ise tek seferde 6 fincana kadar kahve yapabiliyor. Çıkarılabilir su tankı ve 1,5 L su deposu kapasitesine sahip olan Telve Duo, paslanmaz çelik cezveleriyle şık tasarım ve dayanıklılığı bir arada sunuyor.
Su miktarını ayarlayan Spinjet teknolojisi ve bardak boyutu seçimi özelliği ile birlikte Türk kahvesini geleneksel damak zevkine uygun olarak pişiyor. Anti Spill teknolojisiyle de aynı zamanda taşmayı önlüyor. Arçelik Telve, tek tuşla kolayca kahve yapılırken çalışırken iptal edebilme fonksiyonu ile de dikkat çekiyor. Kahveler hazır olduğunda sesli uyarı ile bildiren ürün, kompakt tasarımı sayesinde az yer kaplıyor.