Türkiye’nin önemli sanayi kuruluşlarından Asaş’ın markalarından biri olan Asaşpen, “Mimar Sinan yaşaydı ne yapardı?” düşüncesinden yola çıkarak geliştirdiği PVC pencere ve kapı sistemleriyle ilk televizyon reklam filmini izleyiciyle buluşturdu.
PVC Pencere ve Kapı Sistemlerinde yüksek performanslı ürünler geliştirerek ürünlerini 5 kıtada tüketiciyle buluşturan ASAŞPEN, yeni reklam filmiyle yayında.
Dünyada 5 kıtada farklı iklim ve ortam koşullarında yüksek performans sunan, konusunda uzman, güven duyulan ASAŞPEN markasının televizyona yönelik ilk çalışması olan reklam filminde; yaratmış olduğu değerle dünyada bilinen, eserleriyle konusundaki uzmanlığını kanıtlamış milli bir değerimiz olan Mimar Sinan’a yer veriliyor. ASAŞPEN, Mimar Sinan yaşasaydı pencerelerimizi en acımasız testlerden geçirir, öyle kullanırdı diyerek oluşturduğu reklam filminde Mimar Sinan’ın eserlerini yaratırken seçtiği malzemeleri titizlikle sınamasını, üstün performansı aramasını, iş disiplinini vurguluyor. Büyük mimarımız Mimar Sinan gibi mühendislik bilgisi, matematik, disiplin ve dayanıklılık gibi konulara özen göstererek ürünler geliştirdiğinin altını çiziyor.
ASAŞPEN’in zor koşullarda yüksek performans sağlayan ürünler geliştirdiğini anlatmayı amaçlayan filmde, tüketicilerin pencerelerden temel beklentisi olan su sızdırmazlık, ses yalıtımı, hava geçirgenliği, ısı yalıtımı özellikleri ön plana çıkarılıyor.
Reklam Künyesi:
Reklamveren: ASAŞ
Reklam Ajansı: Alametifarika
Ajans Prodüksiyon: Terfilm
Post Prodüksiyon: Terfilm
Yönetmen: Serdar Erener
Medya Ajansı: Cereyan Medya