Vodafone Türkiye, cinsiyet eşitliği için ve kadına yönelik şiddete karşı projeler geliştirdiği #BenVarım hareketi kapsamında, Sevgililer Günü’ne özel yeni bir projeyi hayata geçirdi. Proje, her yıl ‘’aşk’’ bahanesiyle hayatı son bulan yüzlerce kadına dikkat çekiyor.
Vodafone TV üzerinden yayınlanan Sevda Kurşunu isimli sinema filmini izlemek isteyen kullanıcılar, filmin başında hiç beklemedikleri bir şeyle karşı karşıya kalıyor ve filmin sonunu izliyor. Film sonu jeneriğinde ise ‘’aşk’’ bahanesiyle öldürülen kadınların isimleri yer alıyor. “Aşk bu değil” mesajını veren projeyle Vodafone, kadına yönelik şiddet her alanda son bulana kadar mücadele edeceğinin altını çiziyor.
Reklam Künyesi
Reklamveren: Vodafone Türkiye
Reklam Ajansı: VMLY&R İstanbul
CEO: Enis Orhun
Genel Müdür: Burcu Kurtuluş
Kreatif Direktör: Caner Apaydın
Kreatif Grup Başkanları: Anıl Uzun, Selim Küçükkutlu
Reklam yazarı: Mert Kalabalık
Müşteri İlişkileri: Hande Çetin, İrem Gül
Sosyal Medya Takım Lideri: Barış Kaan Akbaş
Sosyal Medya Yöneticisi: Meltem Meryem Öçal
Müzik: Mono Jingles