2017’de lanse ettiği “Tak Sana Yakışanı”sloganıyla çıkan reklam kampanyası ile gündeme damga vuran Atasay, evlilik kurumunda pırlantanın temsil ettiği değerlere eşitlikçi bir açıdan yaklaşıyor.
Mücevher markası Atasay “Tak Sana Yakışanı” reklam filminin ardından bu kez “Pırlanta Ne Demek?” diye soruyor ve pırlanta ile evlilik teklifi etmeyi düşünen erkekleri, hayatı paylaşacakları kadınlarla aynı zamanda sorumlulukları da paylaşmaya davet ediyor.
Markanın CEO’su ve aynı zamanda dördüncü kuşak temsilci Atasay Kamer, hazırladıkları reklam filmiyle ilgili şunları söyledi: “Bu sezonda da Tak Sana Yakışanı kampanyasıyla sahiplendiğimiz söylemi devam ettirecek etkili bir iletişim dili tercih ettik. Kadınların toplumsal hayatta desteklenmesi için bu farkındalığın yaratılması her anlamda çok önemli. Evlilik denilince akla gelen ilk şeylerden biri tek taş pırlantalı bir yüzükle edilen tekliftir. Fakat o yüzüğün temsil ettiği birçok anlam vardır. Sorumlulukları paylaşmak, bir olurken aynı zamanda birey kalabilmek gibi ilkeler bunlardan bazıları. Biz de Atasay olarak erkeklere bu sorumluluklarını hatırlatacak ve aynı zamanda farkındalık yaratacak bir reklam filmi çekmeyi hedefledik.”
KAMPANYA KÜNYESİ:
Reklamveren: Atasay
Reklamveren yetkilisi: Elif Arzu Arıcan, Gonca Kahraman, Serra Hatman
Reklam Ajansı: TBWA\Istanbul
Prodüksiyon Şirketi: Public Film
Yönetmen: Bertan Başaran
Medya Ajansı: People Initiative
PR ajansı: desiBel Ajans