Kiğılı, “Babalar Dünü” adını verdiği projesiyle Babalar Günü’nde hediye almayı unutanlara odaklandı ve bu sene babalar üzülmesin, kalpleri kırılmasın diye bu özel günü unutturmamayı kendine görev bildi.
Reklam kampanyasını, babalar günü öncesinde tüm mecralarda duyurmaya başlayan, kampanya kurgularını ve içerik üretim stratejisini de bu amaç doğrultusunda tasarlayan marka bir hafta boyunca her güne özel film hazırladı.
Ama tabi ki yine de hediyesi unutulan babalar oldu…
İşte tamda bu noktada 19 Haziran’da “Babalar Dünü” adını verdiği kampanyasıyla babalar gününe özel kampanyalarını ve fiyatlarını 1 hafta daha uzattığını duyurdu.
Kiğılı, “Babalar Dünü” kampanyasıyla müşterilerine ikinci bir şans sunarken aynı zamanda babaların değerini hatırlatmayı amaçlıyor. Son güne bırakılan ya da unutulan Babalar Günü hediyeleri için kampanya halen devam ediyor.
Kampanya Künyesi
Reklamveren: Kiğılı
Reklamveren Yetkilisi: İlkay Keleş, Ayşem Başhan
Dijital İletişim Ekibi: Sabina Hamza, Yaşar Engin Ayan, Metehan Özel, Tuğçe Aydıner, Can Karcı
Reklam Ajansı: WE
Co-founders: Ayşe Aydın, Taflan Yörük
Kreatif Direktör: Cem Bilgi, Melik Atalay
Creative Integration Director: Serhat Varan
Kreatif: Kerem Aydın, Emre Kıvrak, Kerem İlter
Müşteri İlişkileri: Meltem Şuekinci, Çiğdem Ayın
Strateji: Merter Balcı
Ajans Prodüktörü: Uğur Egemen İres
Post Prodüksiyon Şirketi: Lunapark